بیوگرافی امیر اسدالله زاده پاورلیفتینگ و همسرش + عکس و اینستاگرام و مسابقات

0

بیوگرافی امیر اسدالله زاده قهرمان پاورلیفتینگ و ملی پوش پاورلیفتینگ ایران و همسرش +عکس و پیج اینستاگرام و سوابق ورزشی و افتخارات ویکی پدیا امیر اسدالله زاده و زندگی شخصی و ورزشی از شروع تا مسابقات جهانی و افتخارات وی در ادامه میخوانید.

بیوگرافی امیر اسدالله زاده پاورلیفتینگ و همسرش + عکس و اینستاگرام و مسابقات

 

بیوگرافی امیر اسدالله زاده

امیر اسدالله زاده, متولد دهه ۶۰ در کرمان, فیتنس کار و مربی پاورلیفتینگ و تناسب اندام و ورزشکار تیم ملی پوارلیفتینگ ایران متولد کرمان و اهل ایران است که برای باشگاه حفاری اهواز و تیم ملی پاورلیفتینگ ایران فعالیت دارد و عناوین و افتخارات ورزشی متعددی به دست آورده است. او ۴ بار قهرمان پاورلیفتینگ آسیا بوده
و مربی و داور بین المللی پاورلیفتینگ و تناسب اندام است.

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی وی خبری منتشر نشده است.

سوابق ورزشی امیر اسدالله زاده

سوابق ورزشی امیر اسدالله زاده

اسدالله زاده ورزشکار ایرانی در زمینه فیتنس و بدنسازی و پاورلیفتینگ فعالیت دارد و عضو تیم حفاری اهواز است. او سابقه بی از ۱۵ سال فعالیت در رشته پاورلفتنیگ را در کارنامه خود دارد و ۱۰ سال است که عضو تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران بوده است.

وی در رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور با تیم ملی حفاری اهواز به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

بیوگرافی امیر اسدالله زاده

گفتنی است که نخستین دوره رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور با حضور ۹ تیم در دو مرحله رفت و برگشت به صورت متمرکز برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

امیر اسدالله زاده از تیم ملی حفاری ایران با ۶۵۵ کیلوگرم سوم شد و عنوان چهارم هم به علی بِربِر از ترکیه رسید که رکورد ۵۷۰ کیلو را برجای نهاد.

مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان

رقابتهای پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان با برگزاری مسابقات در اوزان ۵۹- کیلوگرم و ۶۶- کیلوگرم برگزار شد که در این اوزان نمایندگان ملی حفاری ایران، اوکراین، ترکیه و مغولستان بالاتر از رقبای خود ایستادند و اسدالله زاده نیز در رقابت ها حضور داشت.

زندگینامه امیر اسدالله زاده ملی پوش پاورلیفتینگ

مربیگری و داور بین المللی

اسدالله زاده دارای کارت مربیگری بین المللی ااز فدراسیون جهانی و کارت مربیگری بدنسازی از فدراسیون ایران می باشد.

او همچنین دارای مدرک درجه ۲ داوری بین المللی از IPF است و تاکنون مسابقات جهانی هند و کانادا را قضاوت کرده و ۵ سال عضو کمیته پرورش اندام کرمان بوده است.

این ورزشکار تیم ملی پرورش اندام ایران لوح تقدیر از طرف سازمان جهانی ثبت رکورد ایمارو را نیز کسب کرده است.
در این رکورد گیری که با توجه به اعتبار و رسمیت داشتن آن نزد سازمان جهانی ثبت رکورد ایمارو میبایست طبق قوانین تنها فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در دنیا IPF صورت گیرد.

همچنین ببییند: بیوگرافی علیرضا پیری بدنساز ایرانی و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات

عکس های امیر اسدالله زاده

ماجرای پناهندگی

سایت طرفداری نوشت:

* بعد از امیر غلام‌ زادگان و علیرضا پیری دو ملی پوش فیتنس که در جریان مسابقات جهانی بدنسازی اسپانیا از هتل تیم ملی در بارسلون فرار کردند، این بار خبرهای تلخی از اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی نروژ به گوش می رسد.

* به گفته برخی منابع موثق امیر اسدالله زاده ملی پوش پاورلیفتینگ کشورمان که همراه با تیم ملی در رقابت های جهانی نروژ به سر می برد از صبح چهارشنبه غیبش زده و هتل تیم را ترک کرده است.

* بعد از گذشت یک روز هنوز از امیر اسدالله زاده خبری نیست. این سومین ورزشکاری است که از طرف فدراسیون بدنسازی در یک هفته اخیر در مسابقات برون مرزی از تیم جدا می شود.

حین داوری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی

فیلم مسابقات امیر اسدالله زاده پرورش اندام و بدنساز

اینستاگرام امیر اسدالله زاده

صفحه رسمی امیراسدالله زاده با نشانی * در اینستاگرام در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصاویر و فیلم مسابقات او را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.

منبع بیوگرافی: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات