بیوگرافی و سوابق غلامرضا شریعتی و همسرش مریم محبی + عکس ها و حواشی

2

بیوگرافی غلامرضا شریعتی و همسرش مریم محبی و فرزندانش + عکس ها و حواشی و سوابق از استانداری خوزستان تا هفت تپه و استاندار ملی ایران همراه با زندگی شخصی و سیاسی و شغلی غلامرضا شریعتی و پیج اینستاگرام و شغل و عکس همسرش و خانواده و جنجال های وی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی غلامرضا شریعتی و همسرش مریم محبی و فرزندانش + عکس ها و حواشی

بیوگرافی غلامرضا شریعتی

غلامرضا شریعتی، سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی در سال ۱۳۵۴ در بهبهان استان اصفهان به دنیا آمد.

او که دارای دکتری ژنتیک انسانی از دانشکده‌ی علوم پزشکی دانشگاه تهران بوده و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است، پیش از این استاندار خوزستان و رئیس استاندارد ملی ایران بود.

سوابق غلامرضا شریعتی

سوابق شغلی و مدیریتی

در روزمه و کارنامه شغلی و سوابق شریعتی، مدیرکل انتظامی و سیاسی استانداری خوزستان و استاندار خوزستان و رئیس استاندارد ملی ایران دیده میشود.

او پیش‌تر از ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ ریاست سازمان ملی استاندارد ایران را برعهده داشت و در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ به‌عنوان استاندار خوزستان فعالیت می‌کرد.

بیوگرافی غلامرضا شریعتی و همسرش مریم محبی + عکس ها و حواشی

او با آغاز به کار دولت احمدی‌نژاد به دانشگاه بازگشت و به‌عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور به آموزش دانشجویان پرداخت.

وی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دولت اصلاحات بود.
در دوره نخست استانداری عبدالحسن مقتدایی در خوزستان، شریعتی برای دوره‌ای سرپرستی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان را برعهده داشت و در طول دوران ۸ ساله فعالیت دولت‌های نهم و دهم، وی فعالیت سیاسی نداشته و به عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی‌شاپور فعالیت می‌کرد.

از دیگر سوابق مدیریتی شریعتی می‌توان به مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اشاره کرد.

مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی کیست

ایشان سال ها پیش با خانم دکتر مریم محبی ازدواج کرده و دارای دو فرزند می باشد. شغل همسرش پزشکی می باشد.

مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی کیست

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در دولت روحانی کیست

شریعتی در دولت روحانی به‌عنوان استاندار خوزستان مشغول فعالیت است. در دوره استانداری شریعتی در دولت دوازدهم، برای نخستین بار در کشور، حکم فرمانداری برای یک زن، (بعنوان فرماندار شهرستان کارون) توسط وی صادر شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی و سوابق مهدی اسلام پناه رئیس استاندارد ملی ایران + عکس ها و اینستاگرام

حواشی غلامرضا شریعتی

از حاشیه‌های غلامرضا شریعتی در دوران استانداری خوزستان به دادگاه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه می توان اشاره کرد، در این دادگاه ادعایی مبنی بر پرداخت هزینه‌ی سفر استاندار و خانواده‌اش مطرح شد، ادعایی که پس از واکنش‌ها به آن، با این توضیح قوه قضاییه همراه شد: «پرونده اتهامی در خصوص استاندار خوزستان در دادسرای تهران مطرح نبوده و بر همین اساس وارد کردن اتهام به وی غیرموجه و فاقد مشروعیت قانونی است»

حواشی غلامرضا شریعتی

شریعتی که می‌گوید بار‌ها به واسطه تخصص علمی‌اش، به عنوان دکتری ژنتیک انسانی، دانش آموخته دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران در کنگره‌های علمی خارج کشور و گاه به همراه همسرش حضور یافته، معتقد است، “نیازی به دریافت پول به هر عنوانی و نیز برای سفر خارجی نداشته و اعلام کرده است که تمام اسنادش در آژانس‌های هواپیمایی موجود است و او و همسرش نه فردی به نام میرزایی را می‌شناسند و نه از احدی پولی دریافت نکرده اند.”

عکس مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی

عکس های غلامرضا شریعتی و همسرش مریم محبی

وی ادامه داد: او و همسرش در طول مدت فعالیتش در مقام استاندار از هیچ شخص و نهادی هیچ پول رایجی دریافت نکرده است و آبروی نظام را آز آبروی خودش مقدم‌تر دانسته است. کسی که شرافت دارد دست به چنین اقدامی نمی‌زند چه نیازمند باشد و چه نیاز نداشته باشد، چه برسد به بنده که نیازی هم نداشتم.

زندگینامه غلامرضا شریعتی

برکناری از ریاست استاندارد ملی ایران

شریعتی از در آبان ماه ۱۴۰۰ از ریاست استاندارد ملی ایران برکنار شد و مهدی اسلما پناه جایگزین شد.

سوابق اجرایی

• مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های شادگان و ماهشهر
• معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
• مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان
• معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان
• استاندار خوزستان
• عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور
• رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

 

2 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق غلامرضا شریعتی و همسرش مریم محبی + عکس ها و حواشی

  1. دوست گفت:

    کلا هر چی آدم بی‌لیاقت تو ایران باشه میشه استاندار خوزستان ،،چون اصلا مدیریت و صاحب ندارن😃😄😁💥

  2. حسن گفت:

    حاجی بهبهبان مال استان خوزستانه نه اصفهان
    \

نظرات