اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آزردگان با نقش + داستان و عکس ها

0

“اسامی بازیگران فیلم آزردگان با عکس و بیوگرافی نقش ها″، فیلم ایرانی به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی مهدی فرد قادری است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم سینمایی آزردگان که بتازگی پروانه نمایش گرفته است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی بازیگران لیلا زارع، رضا بهبودی، و… با نقش ها و داستان کامل و دانلود کامل با کیفیت عالی با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آزردگان با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “آزردگان” روایتگر ماجرایی جذاب با مضمون اجتماعی است. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار در این بخش از مطالب قرار داده می شود.

خلاصه داستان فیلم آزردگان

در اولین خلاصه داستان منتشر شده  این فیلم آمده است: “فیلم‌های ما تا حالا چه کمکی به زندگی مردم کرده؟!” گفنی است مهدی فرد قادری، کارگردان این فیلم، بیش از این که با فیلم‌های پیشین خود، “جاودانگی” و “بی وزنی” در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی حضور داشته است، این فیلم را در ادامه تجربه‌های فرمالیستی‌اش در سینما و با سه گروه مختلف از بازیگران و عوامل مقابل دوربین برده است.

دانلود فیلم آزردگان

لازم به ذکراست رضا بهبودی به تازگی به این پروژه پیوسته است. پیش از این نیز حضور لیلا زارع و محمد امین هم در این پروژه قطعی شده بود و سایر بازیگران این فیلم هم بزودی معرفی خواهند شد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آزردگان به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم آزردگان به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهدی فرد قادری، تهیه کننده: مهدی فرد قادری، مدیر فیلمبرداری: یاسر زمانی، مدیر صدابرداری: علی گراکویی، طراح گریم: سودابه خسروی، مجری طرح: امیر ستوده.

نظرات