عکس های دخترانه یونیکورن (اسب تک شاخ ) برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

0

” پس زمینه دخترانه یونیکورن “. از آنجایی که دختر خانم ها علاقه دارند پس زمینه گوشی خود را عکس های فانتزی دخترانه قرار بدهند. ما برای شما در این مطلب عکس پس زمینه یونیکورن دخترانه  جدید برای پروفایل و پس زمینه گوشی و دانلود والپیپر اسب تک شاخ دخترانه با کیفیت بالا را آماده کرده ایم.قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید یونیکورن دخترانه را با هم ببینیم. برای مشاهده جدیدترین عکس های پس زمینه اسب تک شاخ دخترانه مناسب برای بکگراند گوشی و عکس پروفایل با ما همراه باشید.

پس زمینه یونیکورن

 

اسب تک شاخ

تک شاخ یا یونیکورن موجودی افسانه‌ای در فرهنگ اساطیر کهن زمین است. البته نمی‌توان به شکلی دقیق ریشه تک شاخ ها را به ملیتی خاص نسبت داد. حتی هنوز واقعی بودن و یا افسانه‌ای بودن این موجود زیبا ابهاماتی وجود دارد. شاید اغلب حیوانات دو شاخ داشته باشند ولی در طبیعت حیوانات تک‌شاخی وجود دارند که می‌توان وجود هرکدام را ریشه پیدایش تک شاخ دانست. در واقع هرکدام برای چشم بیننده چنان خاص و دست‌نیافتنی بودند که بتوانند به یک افسانه شیرین تبدیل شوند.

پس زمینه یونیکورن

اغلب ریشه تک شاخ و یا یونیکورن را به یونان می‌رسانند. بااین‌وجود در سرتاسر اروپا این موجود افسانه‌ای وجود داشته است. برخی می‌گویند که ریشه تک شاخ به نهنگ تک شاخ بازگردد. در افسانه‌های گذشته اروپا تک شاخ اسبی سفید و بزرگ بود که شاخی به طول چند متر بر رو سر داشت. این اسب صورتی گرد تر از سایر اسب‌ها داشت.گفته می‌شود که تک شاخ ها در ابتدای تولد طلایی‌رنگ‌اند ولی پس از مدتی در بلوغ نقره‌ای‌رنگ می‌شوند و پس از بلوغ سفیدرنگ خواهند شد. اغلب این اسب‌ها را لاغرتر و بلندتر از اسب‌های عادی تصویر کرده‌اند و حتی گفته‌شده که بوی شیر می‌دهند و بسیار لطیف و زیبا هستند.

عکس دخترانه یونیکورن برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

پس زمینه یونیکورن

پس زمینه یونیکورن

پس زمینه یونیکورن

پس زمینه یونیکورن

پس زمینه یونیکورن

پس زمینه یونیکورن

با ما همراه باشید

نظرات