مرضیه طاهریان کارگر نساجی کویر کیست؟ + ماجرای کامل حادثه و علت دقیق مرگ

3

مرضیه طاهریان کارگر نساجی کویر کیست؟ + ماجرای کامل حادثه برای مرضیه طاهریان کارگر سمنانی نساجی کویر بر اثر گیر کردن در دستگاه رینگ ریسندگی و علت دقیق مرگ وی را در ادامه میخوانید.

مرضیه طاهریان کارگر نساجی کویر کیست؟ + ماجرای کامل حادثه و علت دقیق مرگ

مرضیه طاهریان کارگر نساجی کویر سمنان کیست؟

روز گذشته خبری مبنی بر فوت یک کارگر زن در نساجی کویر سمنان به نام مرضیه طاهریان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که گفته میشود به نامبرده به علت گیر کردن در دستگاه رینگ ریسندگی و گیر کردن مقنعه در چرخ دنده دستگاه ریسندگی فوت کرده است.

یک نفر از کارگران زن کارخانه‌ای به نام «نساجی کویر سمنان» واقع در شهرک صنعتی شرق، شب گذشته به علت گیر کردن سرش در دستگاه رینگ ریسندگی جان باخت.

همچنین ببییند: فیلم کامل / لحظه سیلی خوردن وحشتناک کارگر هتل چمران شیراز را ببییند

ماجرای کامل حادثه و علت دقیق مرگ

علت این حادثه به‌ طور دقیق مشخص نیست اما همکاران این کارگر ۲۱ ساله که نامش «طاهریان» است، می‌گویند ابتدا مقنعه سر او در دستگاه گیر کرد و به همین ترتیب سر وی نیز به دستگاه کشیده شد.

علت دقیق حادثه هنوز دست بررسی است ولی در این گونه حوادث بی‌احتیاطی از سوی کارگر و کارفرما عامل اصلی بروز حادثه است که در این مورد نیز پس از بررسی دقیق مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اثر حادثه‌ای که در ساعت پایانی شیفت کاری امروز در یک کارخانه نساجی در شهرک صنعتی سمنان رخ داد، متأسفانه یک کارگر جان باخت.

چرخ‌ دنده‌های دستگاه ریسندگی در این حادثه، جان کارگر خانم ۲۱ ساله کارخانه نساجی را گرفت.

کارگر قربانی به دلیل درگیر شدن مقنعه در دستگاه رینگ ریسندگی خط تولید و کشیده شدن سر به داخل دستگاه و حین انتقال به بیمارستان آسمانی شد. منابع: ایلنا و فارس

 

3 دیدگاه در “مرضیه طاهریان کارگر نساجی کویر کیست؟ + ماجرای کامل حادثه و علت دقیق مرگ

  1. محمد گفت:

    دوستم بودن

  2. مهدی گفت:

    سلام دوستان بله حقیقت داره ایشون با مدرک لیسانس کامپیوتر👩‍💻 بخاطر تامین مخارج دانشگاه در سطح فوق👩‍🎓 با اینکه توان مالی خانواده تقریبا بالا بود ولی تمایل داشت روی پای خودش و تکیه بر خود باشد، جان و روحَ خود گرو در کار حلال و آبرومند گذاشت، از بد قضا چرخ بی رحم افسار گسیخته صنعت پر ریسک فکستانی که برای جهش تولید و پشتیبانی و مانع زدای ها باید میچرخید، حالا به هر قیمتی اما مردی رو ندید جز این دوشیزه اصیل و نجیب پارس که فداکارنه ترس استرس و وحشت و ضعف بقیه رو به جان خرید و متحمل کاری ناخواسته ،که اصلا مناسب و در خور و یدای این گل پرپر نبود به نظرم معنای شهدای عفت و عزت دوشیزگان ایران جز این تراژدی ها چیزی دیگری نیست، روحت شاد و محشور با اولیا، الهی آمین🇮🇷🇮🇷

  3. ابراز همدردی گفت:

    وای خدای من ، خیلی خیلی متأثر شدم ، 😭 😭

نظرات