عکس های جدید باب اسفنجی و پاتریک برای پس زمینه و تم گوشی با کیفیت بالا

0

” پس زمینه کارتون باب اسفنجی “. این کارتون از کارتونهای محبوب در میان کودکان به ویژه دختر بچه ها است. که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که این کارتون در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در این مطلب عکس های جدید کارتون جذاب باب اسفنجی برای پروفایل و پس زمینه گوشی با کیفیت بالا را آماده کرده ایم.قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید کارتون باب اسفنجی را با هم ببینیم. برای مشاهده جدیدترین عکس های انیمیشن باب اسفنجی مناسب برای بکگراند گوشی و عکس پروفایل با ما همراه باشید.

پس زمینه باب اسفنجی

 

خلاصه کارتون

باب اسفنجی شلوار مکعبی. نام و نام خانوادگی یک شخصیت کارتونی محبوب است. که از سال ۱۹۹۹ میلادی به بعد به خوبی توانسته در بین کودکان و بزرگسالان جایی برای خود دست و پا کند. این شخصیت کارتونی با ظاهر منحصربه‌فرد خود یکی از طولانی‌ترین حضورها را در بین برنامه‌های ویژهٔ کودکان داشته است.کمپانی نیکلودین به عنوان سازندهٔ مجموعهٔ باب اسفنجی به دلیل محبوبیت بالای این شخصیت کارتونی، تا امروز ۱۲ فصل از ماجراهای باب اسفنجی را تولید و عرضه کرده است . و سال ۲۰۱۹ نیز شاهد فصل سیزدهم آن خواهیم بود.
پس زمینه باب اسفنجی
دنیای این انیمیشن، فضای جذاب و خاص دارد. ماجرا از این قرار است که باب اسفنجی شلوار مکعبی نقش یک همبرگر سرخ‌کن را در یک فروشگاه مواد غذایی ایفا می‌کند و خانهٔ او یک آناناس است. پاتریک Patrick Star، ستاره دریایی این مجموعه، صمیمی‌ترین دوست باب اسفنجی است که از قضا از هوش و استعداد بهره‌ای نبرده است. اختاپوس، یکی دیگر از شخصیت‌های داستان در نقش یک صندوق‌دار بداخلاق و متکبر ظاهر می‌شود. آقای خرچنگ شخصیتی پول‌پرست و صاحب رستوران است و همیشه با باب اسفنجی و پاتریک در چالش به سر می‌برد.

نظرات