بیوگرافی و سوابق حمیدرضا امیدوار مدیر آلومینیوم اراک + عکس ها و اینستاگرام

0

حمیدرضا امیدوار, سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک متولد دهه ۶۰ است که عکس استوری توهین آمیز او بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در آبان ۱۴۰۰ جنجالی شد. در ادامه بیوگرافی حمیدرضا امیدوار مدیر تیم آلومینیوم اراک و همسرش با عکس و سوابق ورزشی و سن و محل تولد و حمیدرضا امیدوار ویکی پدیا و پیج اینستاگرام حمیدرضا امیدوار را از مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی حمیدرضا امیدوار سرپرست آلومینیوم اراک و همسرش + اینستاگرام و ماجرای توهین

بیوگرافی حمیدرضا امیدوار

حمیدرضا امیدوار متولد دهه ۶۰ مدیر ارشد ورزشی در فوتبال اهل ایران است که هم اکنون مدیر و سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان آلومینیوم اراک حاضر در لیگ برتر جام خلیج فارس است. او به دلیل انتشار استوری توهین آمیز به پرسپولیس در آبان ۱۴۰۰ دچار حواشی شده و باشگاه پرسپولیس از او شکایت کرد.

بیوگرافی حمیدرضا امیدوار سرپرست آلومینیوم اراک و همسرش + اینستاگرام و جنجال ها

سوابق ورزشی و فوتبالی

امیدوار مدیر ورزشی و بازیکن سابق فوتبال که تاکنون مدیر تیم هایی چون سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل جدید رقابتهای لیگ یک و باشگاه های صبای قم و شهرداری تبریز و عضو جدید هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک را در سابقه فعالیت خود دارد.

وی پیش از این نیز در چندین باشگاه لیگ برتری و لیگ یکی سوابق مدیریتی در کارنامه کاری خود دارد و در نیم فصل اول فصل گذشته لیگ دسته اول هم سرپرست تیم آلومینیوم اراک بود و در گذشته مسئولیت های اجرایی مختلفی در این تیم داشته است.

گفتنی است که امیدوار مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک سابق اخراج از زمین توسط داور را در مقابل سایپا را در سال ۹۹ در کارنامه خود دارد و در این باره گفته: معتقد است بدون اهانت و اعتراض شدید از داور بازی با سایپا کارت قرمز دریافت کرده و شایسته اخراج از روی نیمکت تیمش نبوده است.

بیوگرافی و سوابق حمیدرضا امیدوار سرپرست مدیر آلومینیوم اراک + عکس ها و اینستاگرام

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک

باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، طی حکمی از سوی حمید محرابی، مدیرعامل باشگاه، حمیدرضا امیدوار به عنوان سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به توانمندی و شایستگی های شما و با عنایت به تجربیات ارزنده تان، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه منصوب می شوید.امید است با توکل به خداوند متعال در امور محوله، موفق و موید باشید.

وی پیش از این نیز در چندین باشگاه لیگ برتری و لیگ یکی سوابق مدیریتی در کارنامه کاری خود دارد.

حواشی استوری جنجالی و شکایت پرسپولیس از حمیدرضا امیدوار

باشگاه پرسپولیس از سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل توهین به کمیته انضباطی شکایت کرد.

پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، حمیدرضا امیدوار سرپرست این تیم با بازنشر یک استوری اینستاگرام که دارای مطالب توهین آمیز به باشگاه پرسپولیس بود باعث ناراحتی هواداران این باشگاه شد.

پس از این موضوع باشگاه پرسپولیس از حمیدرضا امیدوار به خاطر انتشار این مطلب به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی شکایت کرده است.

حواشی استوری جنجالی و شکایت پرسپولیس از حمیدرضا امیدوار

همچنین بخوانید: ماجرای استوری جنجالی و توهین کریستوفر نت گلر سپاهان به پرسپولیس + عکس

توضیح و عذرخواهی درباره استوری جنجالی

حمیدرضا امیدوار در این باره گفت: پس از بازی با موجی از پیام‌های تبریک روبه‌رو بودم و متأسفانه در این میان، سهواً تصویری را منتشر کردم که متن مناسبی نداشت. این موضوع به هیچ وجه با افکار و رفتار من همخوانی نداشت و متأسفانه هواداران پرسپولیس را آزرده‌خاطر کرد.

در شرایط پس از مسابقه که هواداران تا ساعت‌ها مقابل هتل بودند و اطراف تیم نیز شلوغ بود، متوجه متن آن استوری نشدم و آن را بازنشر کردم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

مدیر تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: فوتبال فضای دوستی و احترام در کنار رقابت است. عمیقاً به این مسئله اعتقاد دارم و بابت اشتباهی که سهواً اتفاق افتاد، شدیداً ناراحت هستم. از هواداران پرسپولیس و همه اهالی فوتبال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم این پیام صادقانه، مقبول همه اهالی فوتبال باشد.

لازم به ذکر است که بعد از باخت پرسپولیس مقابل آلومینیم اراک یک هوادار به نام سید مهدی احسانی راد بر اثر سکته قلبی درگذشت.

اینستاگرام حمیدرضا امیدوار

صفحه اینستاگرام ایشان با نشانی * فعال است

نظرات