بیوگرافی شاپور شیبانی همسر فخر خوروش + عکس ها و علت درگذشت شاپور شیبانی

0

بیوگرافی شاپور شیبانی همسر فخر خوروش + عکس و علت درگذشت و فوت شاپور شیبانی بازیگر قبل از انقلاب و همسر فخری خوروش و فیلم شناسی و سوابق هنری او را بخوانید

فخری خوروش به سوگ همسرش شاپور شیبانی نشست/ شاپور شیبانی بازیگر قبل از انقلاب در ۹ آبان ۱۴۰۰ درگذشت، در ادامه بیوگرافی شاپور شیبانی بازیگر و همسرش فخری خوروش با عکس ها و فیلم شناسی و وسابق هنری از قبل از انقلاب تا زندگی در آمریکا را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی شاپور شیبانی همسر فخر خوروش + عکس ها و علت درگذشت شاپور شیبانی

بیوگرافی شاپور شیبانی بازیگر قدیمی

شاپور شیبانی, از بازیگران قبل از انقلاب متولد دهه ۱۰ در تهران بود که در ۹ آبان ۱۴۰۰ بر اثر کهولت سن و برخی نیز گفتند بر اثر کرونا دارفانی را وداع گفت. او همسر فخری خوروش بازیگر پیشکوت سینما و تلویزیون ایران است که هم اکنون در آمریکا زندگی میکند.

وی برادر جمشید شیبانی خواننده قدیمی ایرانی است که ترانه سیمین بری او بسیار مشهور و پر طرفدار است و هنوز در خاطره ها ماندگار است

سوابق بازیگری

شیبانی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و در چند نمایش با همسرش فخری خوروش هم بازی بود که از جمله نمایش دختر خاکسترنشین یا سیندرلا را میتوان نام برد

علت فوت و درگذشت شاپور شیبانی

ازدواج

خانم خوروش و مرحوم شاپورشیبانی در دهه‌ی سی ازدواج کرده بودند و از سال ۱۳۸۶ در امریکا و نزد فرزندشان زندگی می‌کردند.

علت فوت و درگذشت شاپور شیبانی

گفته میشود که فخری خوروش بازیگر پیشکسوت سینمای ایران و همسرش شاپورشیبانی (از هنرمندان تئاتر پیش از انقلاب) هر دو به کرونا مبتلا و در بیمارستانی در لس‌آنجلس بستری شده بودند.
خانم خوروش بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شدند اما متأسفانه همسر ایشان در اثر وخامت حالش و درگیری شدید ریوی درگذشت.

عکس های شاپور شیبانی بازیگر قبل از انقلاب

برخی نیز گفتند که خانم خوروش نیز دچار نوسان فشار خون شده بودند که بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شدند اما متأسفانه همسر ایشان در اثر وخامت حالش درگذشت.
پیش‌تر شایعه‌ی ابتلای این دو هنرمند به کرونا از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که برادرزاده‌ی این بازیگر این خبر را تکذیب کرد.

روحش شاد و یادش گرامی
گفتنی است که فخری خوروش با نام شناسنامه ای فخری اسودی بازیگر پیشکسوت ایرانی در ۱۰ خرداد ۱۳۰۹ در کرمانشاه به دنیا آمده و بازیگر تآتر، سینما و تلویزیون می باشد.

در سال ۲۰۱۰ در سومین دوره جشنواره «فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو» از این بازیگر پیشکسوت برای ۵۰ سال فعالیت هنری تقدیر شد.

نظرات