معرفی خدمات قالیشویی خوشنام در تهران و کرج

0

معرفی خدمات قالیشویی خوشنام در تهران و کرج

در گذشته نزدیک ایام عید نوروز شاهد مراسم خانه تکانی و به دنبال آن شستشوی فرش ها در خانه ها بودیم. شستن فرش از کارهای بسیار سنگین و خسته کننده بود و بیشتر اوقات نیز در فرایند شستشو و خشک شدن، به فرش ها آسیب وارد می شد. اما امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی و آپارتمانی، شستن فرش در خانه دیگر مرسوم نیست. در همین راستا قالیشویی تهران با ارائه خدمات حرفه ای و با کیفیت، توانسته است در طی سال ها فعالیت در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی و فرش دستبافت، سابقه درخشانی از رضایت مشتریان را در کارنامه کاری خود ثبت نماید.

قالیشویی خوشنام در تهران

قالیشویی تهران

معایب شستشوی فرش در منزل

شستشوی فرش ها به خصوص فرش های سنگین و متراکم را به قالیشویی تهران بسپارید، چرا که شستشوی آن در منزل علاوه بر اینکه کاری دشوار برای اعضای خانواده می باشد، معایب دیگری نیز دارد:

  •        در شستشوی سنتی، گرد و غبار فرش با چوب زدن گرفته می شود که این کار باعث از هم گسیختگی تار و  پود فرش در مرور زمان می شود.
  •        استفاده از مواد شوینده نامناسب که گاها باعث صدمه به رنگ و بافت فرش می شود.
  •        به علت وزن سنگین فرش، ممکن است در هنگام جابجایی، آبگیری و آویزان شدن، پاره شود و صدمه ببیند.
  •        فرش بعد از شستشو در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد و ممکن است دچار پوسیدگی و یا رنگ رفتگی شود.
  •        همچنین شستن فرش و خشک شدن آن در فصول سرد سال، به خصوص اسفندماه، بسیار سخت بوده و ممکن است، تحت شرایط جوی به خوبی خشک نشود که این امر باعث باقیماندن رطوبت در فرش شده و به مرور زمان دچار پوسیدگی می گردد.
  •        برخی به منظور صرفه جویی در هزینه ها، اقدام به شستشوی فرش در منزل می کنند، و این امر باعث مصرف زیاد آب و مواد شوینده در منزل می شود. در صورتی که سپردن فرش ها برای شستشو به قالیشویی تهران، ضمن صرفه جویی در هزینه ها، باعث سالم ماندن و درخشندگی بیشتر فرش خواهد شد.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی های معتبر و مجهز

چنانچه فرش های خود را به قالیشویی در غرب تهران می سپارید، خیالتان از بابت سلامت فرش و شستشوی کامل آن راحت باشد، چرا که در قالیشویی های با سابقه و مجهز، فرش طبق مراحل کاملا پیشرفته و تخصصی و تحت نظارت کارشناسان فرش مورد شستشو، آبگیری و خشک شدن قرار می گیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه شستشوی فرش را در قالیشویی تهران مورد بررسی قرار دهیم:

قالیشویی خوشنام در تهران

بررسی کامل فرش توسط کارشناسان فرش در مجموعه قالیشویی

بررسی کامل فرش توسط کارشناسان فرش در مجموعه قالیشویی

فرش ها قبل از اینکه وارد فرایند شستشو در قالیشویی شوند، ابتدا توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای به دقت مورد بررسی قرار می گیرند. نحوه شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی از یکدیگر متفاوت بوده، و همچنین در صورتی که فرش احتیاج به مرمت و رفو داشته باشد، قبل از شستشو، ابتدا عملیات پرداخت و رفو روی آن صورت می گیرد.

غبارگیری فرش

گرفتن غبار و گرد و خاک موجود در فرش، قبل از شستشو به کیفیت و تمیزی هرچه بیشتر آن کمک می نماید. در قالیشویی های معتبر و مجهز، با استفاده از جارو برقی های صنعتی و مدرن، ابتدا گرد و غبار فرش را به طور کامل تمیز می نمایند.

تست فرش از نظر تثبیت رنگ

قبل از اینکه فرش ها وارد مراحل شستشو گردد، لازم است از نظر تثبیت رنگ، تست شوند و در صورت رنگ دادن، از روش های دیگری برای شستشوی آن استفاده شود. انجام این عمل روی فرش های دستبافت و گران قیمت، در اولویت خواهد بود.

عملیات لکه برداری

برخی فرش ها علاوه بر آلودگی های کلی، دچار لکه نیز می باشند که پرسنل کاردان و حرفه ای قالیشویی تهران، با استفاده از حلال و شوینده های مناسب، لکه های فوق را از بین می برند.

شستشوی فرش توسط دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته

بعد از انجام مراحل فوق، فرش وارد دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته شده و با استفاده از بهترین مواد شوینده و مناسب، مود شستشو قرار می گیرد. بعد از شستشو فرش را درون استوانه های مخصوص آبگیری قرار می دهند، تا آبگیری آن انجام شود. این امر از زرد شدن ریشه های فرش جلوگیری می نماید. در مرحله آخر فرش را به گرمخانه مخصوص برده تا به طور کامل خشک گردد. سپس فرش توسط دستگاه مخصوص کاوربندی می شود تا در طول حمل و تحویل به مشتریان عزیز، دچار آلودگی نشود.

قالیشویی خوشنام در تهران

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی

در صورتی که فرش به صورت صحیح و کامل مورد شستشو قرار گیرد، از عمر مفید و درخشندگی بیشتری نیز برخوردار می شود. با سپردن فرش های خود به قالیشویی در غرب تهران می توانید از مزایای بسیاری برخوردار شوید. برخی از مزایای فوق عبارتند از:

  •        حمل و نقل صحیح و اصولی فرش ها، بدون ایجاد صدمه به آن ها
  •        انجام خدمات پرداخت، رفو، شیرازه زنی و … فرش های آسیب دیده قبل از هرگونه شستشو
  •        شستشوی صد در صد اسلامی فرش ها با بهترین کیفیت توسط دستگاه های مدرن و اتوماتیک
  •        نظارت دقیق کارشناسان فرش طی فرایند شستشوی فرش ها ، به خصوص فرش های دستبافت و قدیمی
  •        تضمین سلامت فرش از نظر هرگونه پارگی، رنگ دهی و …
  •        استفاده از مواد شوینده با کیفیت و متناسب با نوع فرش از نظر دستبافت و ماشینی بودن آن
  •        خشک شدن کامل فرش، بدون هیچ گونه رطوبت و یا آسیب دیدگی
  •        قیمت قالیشویی تهران برای شستشوی فرش بسیار مناسب بوده و طبق تعرفه اتحادیه قالیشویی محاسبه می گردد.

قالیشویی خوشنام بزرگترین و مجهزترین قالیشویی تهران

قالیشویی خوشنام بزرگترین و مجهزترین قالیشویی تهران بوده و این افتخار را دارد که شستشوی کامل و با کیفیت کلیه فرش های دستبافت ابریشمی، گل ابریشمی، فرش های فانتزی، فرش های ماشینی و … را با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها در کارخانه اختصاصی انجام دهد. همچنین عزیزان ساکن در کرج می توانند از خدمات قالیشویی کرج بهره مند شوند و شستشوی کلیه فرش های خود را با اطمینان خاطر به این قالیشویی با سابقه و مدرن بسپارند. قالیشویی خوشنام به صورت شبانه روزی آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن فرش ها را شستشو نموده و کاور بندی شده تحویل می نماید.

نظرات