بیوگرافی میثم قشلاقی بوکسور ایرانی و همسرش + عکس ها و اینستاگرام و مسابقات

0

بیوگرافی میثم قشلاقی بوکسور ایرانی و همسرش + عکس ها و سوابق ورزشی و مدال های او همراه با زندگی شخصی و ورزشی میثم قشلاقی تایسون ایران از بجنورد تا تیم ملی بوکس ایران و المپیک و زندگینامه میثم قشلاقی ویکی پدیا به مناسبت حضور در مسابقات قهرمانی بوکس ۲۰۲۱ صربستان و پیج اینستاگرام وی را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی میثم قشلاقی بوکسور ایرانی و همسرش + عکس ها و اینستاگرام و مسابقات

بیوگرافی میثم قشلاقی

میثم قشلاقی (meysam gheshlaghi) بوکسور ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران زاده سال ۱۳۷۶ در شهر بجنورد استان خراسان شمالی است. او توانسته با موفقیت چندین مدال قهرمانی و نایب قهرمانی را در مسابقات داخلی و جهانی بدست آورد.

سوابق ورزشی

میثم قشلاقی دارنده عنوان نایب قهرمانی آسیا است و مدال نقره مسابقات آسیایی و سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان بوکس ایران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد و در همچنین در بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۴ نیز میثم قشلاقی بوکسور خراسان شمالی صاحب گردن آویز طلا شد و به مقام قهرمانی رسید.

زندگینامه میثم قشلاقی تایسون ایرانی

قشلاقی، بوکسور بجنوردی پس از برگزاری دو روز رقابت های انتخابی در وزن ۸۱ کیلوگرم بوکس تیم ملی در این وزن، به عنوان بازیکن تیم ملی در سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

این ستاره‌ تیم ملی بوکس در تورنمنت بین‌المللی رده سنی جوانان توانست حریفی از قزاقستان را شکست دهد و برای کسب مدال طلا هم تا پای جان با حریف ازبکستانی که او هم مدال‌دار جهان و المپیک بود، مبارزه کرد.

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی این بوکسور ملی پوش ایران خبری منتشر نشده است

میثم قشلاقی و همسرش

مسابقات قهرمانی بوکس جهان ۲۰۲۱

میثم قشلاقی یکی از ۱۰ بوکسور حاضر در مسابقات قهرمانی بوکس جهان در صربستان است که در وزن ۸۰ کیلوگرم در نخستین مبارزه‌ خود با برتری مقتدرانه مقابل حریفی از چین‌تایپه آغاز کرد.

گفتنی است رقابت بوکس قهرمانی جهان از روز ۳ تا ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در بلگراد پایتخت صربستان برگزار میشود.

او در عرض یک دقیقه دو ناک‌دان از رقیب گرفت تا داور سریعاً او را به‌عنوان فرد پیروز معرفی کند. نماینده کشورمان در یک هشتم نهایی با برنده دیدار نمایندگان بلاروس و کرواسی مبارزه خواهد کرد.

میثم قشلاقی در مسابقات قهرمانی بوکس جهان ۲۰۲۱

همچنین بخوانید: بیوگرافی یوسف ایمانی بوکسور و سرعتی ترین مشتزن جهان + عکس ها و سوابق

نایب قهرمان آسیا

قشلاقی بوکسور بجنوردی در وزن ۸۱ کیلوگرم در مبارزه می کرد، مدال نقره مسابقات آسیایی را به دست آورد.
او با شکست مقابل حریفی از ازبکستان، مدال نقره قهرمانی آسیا را کسب کرد.

در مرحله فینال رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات، میثم قشلاقی به عنوان آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها به روی رینگ رفت که با باخت مقابل حریف ازبک دومین نقره ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد

در ابن مسابقات گزارشگران به وی لقب تایسون ایرانی داده اند و با عملکردی فوق‌العاده و شکست دادن حریفانی از قزاقستان، هند و قرقیزستان فینالیست شده بود، در فینال ۳ بر ۲ برابر «روزمتوف دیلشودبک» قهرمان‌ جهان از ازبکستان شکست خورد تا دومین مدال نقره ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد.

میثم قشلاقی نایب قهرمان آسیا

پیج اینستاگرام میثم قشلاقی

صفحه رسمی این ورزشکار با نشانی * در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

پیج اینستاگرام میثم قشلاقی

عکس های میثم قشلاقی تایسون ایرانی

در نخستین مبارزه از سوی مفسران آسیایی به خاطر ضربات سنگین و متوالی و همچنین نحوه مبارزه‌ات لقب تایسون ایرانی گرفت

او درباره لقب تایسون ایرانی گفته: از این لقب لذت می‌برم و با آن زندگی می‌کنم. تایسون از بهترین‌های تاریخ بوکس جهان و از بزرگان ورزش دنیا بوده و خواهد بود.باید آنقدر تلاش کنم که در هر رویدادی برای کشورم افتخارآفرین باشم.

میثم قشلاقی تایسون ایران کیست

شروع حرفه ای بوکس

او بوکس را از در سطح باشگاهی با پویا ناوی مربی بوکس شروع کرد و از سال ۹۷ به تیم ملی رسید. اما به دلیل دوران خدمت سربازی حضورش در اردوی تیم ملی با مشکل مواجه شود.

او برای اولین بار در رده جوانان در تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و اولین حضور رسمی‌ اش در یک تورنمنت مهم بین‌المللی همین مسابقات قهرمانی آسیا بود.

نظرات