نحوه پیگیری واریز سهمیه بنزین جبرانی به کارت های سوخت +زمان واریز و میزان

0

نحوه پیگیری واریز سهمیه بنزین جبرانی به کارت های سوخت +زمان و میزان واریز

سهمیه بنزین جبرانی به دلیل هک کارت های سوخت چقدر است و کی واریز میشود؟ +زمان دقیق واریز سهمیه بنزین جبرانی به دلیل هک کارت های سوخت و پمپ بنزین ها و نحوه پیگیری واریز سهمیه بنزین جبرانی به کارت های سوخت و مشمولان سهمیه بنزین جبرانی را در ادامه بخوانید.

نحوه پیگیری واریز سهمیه بنزین جبرانی به کارت های سوخت +زمان واریز و میزان بنزین

دولت قرار است با توجه به مشکلات پیش آمده برای کارت های سوخت توسط هکرها، سهمیه جبرانی برای دارندگان کارت های سوخت در نظر بگیرد و بزودی بعد از تعیین میزان آن تا آخر آبان ماه واریز می شود و دارندگان کارت های سوخت از منابع معتبر و صدا و سیما و شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی پیگیر واریز سهمیه بنزین جبرانی باشند.

واریز سهمبه بنزین جبرانی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰

براساس دستور رئیس‌جمهوری مقرر شده سهمیه جبرانی به کارت‌های سوخت واریز شود و فاطمه کاهی با بیان اینکه میزان سهمیه در هیئت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: هر میزانی که به ما ابلاغ شود، برای مالکان خودرو واریز می‌کنیم.

وی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، آمادگی کامل برای واریز این سهمیه را دارد و هر زمان که میزان آن در دولت معین شود این سهمیه به کارت سوخت مالکان واریز می‌شود.

مشمولان

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه سهمیه جبرانی احتمالا آخر همین ماه واریز خواهد شد افزود: این سهمیه به خودرو‌های سواری، موتورسیکلت‌ها، آموزشگاه‌ها و همه وسایل نقلیه‌ای که از کارت سوخت استفاده می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

به گفته کاهی، سهمیه قبلی مالکان خودرو در کارت‌ها نیز محفوظ است و مردم نگران سهمیه‌های باقی مانده در کارت‌ها نباشند.

وزیر نفت گفت: باتوجه به مشکلات ایجاد شده برای کارت های سوخت، برای افرادی که دچار مشکل شده اند سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده که تا پایان ماه اعلام خواهد شد.

«جواد اوجی» افزود:‌ در تلاش هستیم تا سهمیه‌ای برای همه هموطنان در نظر گرفته شود و به کارت سوخت آنها تا پایان ماه واریز خواهد شد تا جبران این مشکلات شود.

وی ادامه داد: این سهمیه هم برای خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها، وانتی‌ها، خطی‌ها و آموزشگاه‌ها و سایر موارد در نظر گرفته خواهد شد.

منابع: تجارت نیوز و عصرایران

نظرات