ماجرای دردسر بزرگ برای سردار آزمون چیست؟ + عکس

1

ماجرای دردسر بزرگ برای سردار آزمون چیست؟ + عکس و جزئیات کامل و ماجرا را در ادامه از مجله حرف تازه بخوانید

اسپورت اکسپرس مدعی شده سردار آزمون در دردسر بزرگی افتاده و از انتشار آن به‌دلیل ثابت نشدن خودداری می‌کنیم!»

یک رسانه روسی در گزارشی مدعی شد ستاره تیم ملی ایران در کازان دچار حواشی شده است.

ماجرای دردسر بزرگ برای سردار آزمون چیست؟ دختر روسی کیست؟ + عکس

ماجرای دردسر بزرگ برای سردار آزمون چیست؟ دختر روسی کیست؟ + عکس

خبرورزشی نوشت: سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در ادعایی جنجالی عنوان کرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران دچار دردسر بزرگی شده است.

طبق ادعای این رسانه مطرح روسی ستاره تیم ملی ایران گرفتار مسائلی در شهر کازان در زندگی شخصی خود شده که در صورت اثبات این حاشیه‌سازی، آزمون دچار دردسر بزرگی خواهد شد.

این رسانه روس یکی از دلایل مهم تصمیم ستاره ایرانی برای ترک تیم زنیت را این حاشیه های دردسرساز عنوان کرد. رسانه روسی جزییاتی از این ماجرا را منتشر کرده است اما هنوز این موضوع به اثبات نرسیده است.

رسانه روسی جزییات این حواشی را منتشر کرده که از انتشار آن به دلیل ثابت نشدن موضوع خودداری می کنیم اما در صورت اثبات آن مهاجم کشورمان دچار دردسر بزرگی می‌شود.

یک سایت روسی مدعی شد مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت دچار دردسر بزرگی شده است سردار آزمون دچار دردسر بزرگی در این کشور شده و باید ۸ دسامبر (۱۷ آذر) در دادگاه حاضر شود. دلیل این موضوع دردسر‌هایی است که در زندگی شخصی آزمون ایجاد شده است./باشگاه خبرنگاران

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال فهرست نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد. در این لیست «سردار آزمون» و «مهدی طارمی» دو بازیکن تیم ملی ایران نیز حضور دارند.

گفتنی است که سردارآزمون چند سال است که با آناهیتا کریمی نامزد است و عکس های دو نفره آنها در پیج شخصی او موجود می باشد

ماجرای باج خواهی یک زن روسی از سردار آزمون

صبح امروز یک سایت روس، اتهامی را درباره سردار آزمون مطرح کرد که تمام رسانه های ورزشی ایران را در شوک فرو برد. برخی رسانه ها ترجیح دادند فقط تصویری از تیتر مطلب ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده گزارش عجیب سایت اسپورت اکسپرس روسیه، را منتشر کنند و از بیان جزئیات خبر بپرهیزند. هنوز مشخص نیست این گزارش چه میزان صحت داشته باشد. حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود.

در نگاه اول این گونه به نظر می رسد دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون مبلغی معادل ۷۵۰ هزار یورو به بهانه نفقه، دریافت کند. اما فعلا هیچ یک از ادعاهای مطرح شده در گزارش اسپورت اکسپرس روسیه را تایید نمی شود.

امیدواریم آنچه این سایت روس، از زبان یک وکیل علیه سردار آزمون مطرح کرده، صرفا اتهاماتی کذب و به قصد باج خواهی باشد و لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از این پرونده به سلامت بیرون بیاید.

در آستانه بازی های حساس باشگاهی و ملی، این گزارش می تواند برای سردار حاشیه ساز شود، اما تصور می کنیم آزمون در این سال ها به حدی با تجربه شده که می تواند مانع تبدیل این حواشی به بحران شود.

طرفداری نوشت: بازنشر این مطلب که در سایت روسی منتشر شده، به منزله تایید این گزارش نیست و فقط برگردان فارسی مطلب ولادیسلاو زیماگولوف برای جلوگیری از شایعه سازی های بیشتر منتشر می شود.

یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزند است. طبق گزارش این سایت روسی، دختری به نام آلیا در شهر کازان در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این بچه سردار آزمون است اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد.

مادر بچه دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد. سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد. آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل ۲۵% دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳ میلیون یورو دریافت می کند و آلیا می خواهد ۷۵۰ هزار یورو از آزمون بگیرد.

هویت مادر فرزند مخفی است

هویت این دختر مخفی است و فقط مشخص است او در کازان زندگی می کند و در ماه می، یک دختر به دنیا آورده است. به خاطر جلوگیری از توجهات و نفرت پراکنی ها، این دختر که نامش آلیاست تصمیم گرفته اطلاعات خصوصی اش را مخفی کند. فقط آندری دیمیترف، وکیل او حاضر است به صورت عمومی درباره پرونده آزمون صحبت کند:

آلیا نمی خواهد هویتش فاش شود و توجهات را جلب کند. او اکنون یک بچه پنج ماهه دارد و با نگهداری از او، وقتی برای جلب توجه ندارد. شاید پس از دادگاه، او هویتش را فاش کند. موکل من در کازان زندگی می کند. از سال ۲۰۱۹، آن ها در رابطه بوده اند و مکاتباتی موجود است که این مسئله را تایید می کند.

مدیر برنامه سردارآزمون: شایعه است

سردار آزمون هم در این ماجرا اظهار نظری نداشته تا به شایعات دامن نزند. مهدی حق تعالی، مدیر برنامه ستاره زنیت فقط این مسائل را شایعه خوانده است. دیمیتریف، وکیل دختر روس در این خصوص گفته:

یک ایجنت گفته که همه این حرف ها شایعه است. پاسخ من به او این است: شایعه وقتی است که مکالماتی از سوی یک طرف تایید نشده باشد اما این قضیه در دادگاه جریان دارد. این چه شایعه ای است؟ این مسئله شایعه نیست.

1 دیدگاه در “ماجرای دردسر بزرگ برای سردار آزمون چیست؟ + عکس

  1. علی مجیدیان گفت:

    (زن روس و سردار آزمون)،

نظرات