بیوگرافی محمد سیانکی و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و گزارش های جنجالی

0

محمد سیانکی مجری و گزارشگر تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۲ اهل شهر ری است. او که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در عرصه های دیگر دیده شده است. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل محمد سیانکی و همسرش و فرزندانش با عکس و سوابق هنری و فیلم شناسی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی محمد سیانکی و همسر و فرزندانش + عکسهای خانوادگی و فیلم شناسی

 

بیوگرافی محمد سیانکی

محمد سیانکی مجری و گزارشگر تلویزیون ایران سال ۱۳۵۲ در شهر ری متولد شد. او دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد و بعد از آن کار گزارشگری فوتبال در سیما را آغاز کرد.

 

سوابق هنری 

سیانکی به گفته خودش در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود بعد از گرفتن فوق لیسانس از طریق یکی از گزارشگران جبهه و جنگ بنام آقای براری که هم محلی من بودند به رادیو معرفی شد. او ابتدا در گروه ورزش رادیو تست داد و بعد از قبولی کارش را با رادیو شروع کرد.

بیوگرافی محمد سیانکی

وی تا سال ۸۰ در رادیو فعالیت داشت سپس با برنامه ورزشی “منتخب” در سال ۸۰ وارد شبکه سوم سیما شد. سیانکی اکنون ۲۰ سال سابقه گزارشگری در تلویزیون و رادیو را دارد.

 

همسر محمد سیانکی

محمد متاهل است. او یک فرزند دارد. او در اینباره می گوید:”همسرم اوایل مخالف فوتبال بود اما الان یکی از منتقدان سر سخت من می باشد و فوتبال را خوب درک می کند، در ضمن من در یک خانواده کاملا فوتبالی بزرگ شده ام.”

محمد سیانکی و همسرش

 

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این هنرمند عزیز در اینستاگرام با نشانی * در دسترس عموم قرار دارد.

 

جنجال گوشت و مسی

سیانکی در یکی از گزارش های اخیر خود، گفت مسی دیگر گوشت نمی خورد و حالت تهوع ندارد. این اظهارنظر جنجالی وی باعث شد که هشتگ گوشت و مسی در فضای مجازی به راه بیفتد و کابران انواع و اقسام تصاویر گوشت خوردن مسی را منتشر کنند.

 

دیگر عکسهای محمد سیانکی

عکس جدید بیوگرافی محمد سیانکی

ر

عکس جدید بیوگرافی محمد سیانکی

عکس جدید بیوگرافی محمد سیانکی

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با ما همراه باشید.

نظرات