هنگام خرید کیف، به رنگ آن توجه کنید!

0

زیبایی و زیبا دیده شدن خواسته درونی و طبیعی بشر است. بنابراین همه اشخاص به دنبال این هستند که زیبا باشند و زیبا دیده شوند. یکی از اصول زیبا دیده شدن، رعایت نکات مربوط به پوشش و استایل است و یکی از مهمترین اجزا استایل ما، کیفی است که در دست گرفته ایم. بنابراین لازم است تا هوشمندانه برای خرید کیف اقدام نماییم تا بتوانیم کیفی را خریداری نماییم که نه تنها مکمل پوشش و استایل ما باشد بلکه به درخشندگی و جذابیت ما هم کمک نماید. یکی از مهمترین مسائلی که در ارتباط با خرید کیف برای خانم ها وجود دارد، رنگ کیف است. خانم ها هنگام خرید کیف، این نکته را در نظر می گیرند که کیفی را خریداری نمایند که بتوانند در اکثر موقعیت ها به سراغ آن بروند، بنابراین بدون لحظه ای درنگ به کیف مشکی فکر می کنند و یک کیف مشکی دیگر به کیف هایشان اضافه می کنند. درست است که رنگ مشکی یک رنگ خنثی است و با ۹۰% لباس ها ست و هماهنگ است اما دنیای کیف ها، دنیایی پر از رنگ است. بنابراین اگر قصد خرید کیف را دارید، این بار با دیدی متفاوت به کیف های رنگی نگاه کنید. زیبایی یک استایل با رنگ های مکمل و یا با تنالیه یک رنگ می تواند به جذابیت شما بیافزاید! این نکته را هم فراموش نکنید که خرید اینترنتی کیف زنانه می تواند تنوع بیشتری از انواع کیف، با رنگ های زیبا را پیش روی شما قرار دهد و علاوه بر این، دردسرهای خرید حضوری و گشت و گذار در پاساژها و مغازه ها را هم ندارد. بنابراین خرید اینترنتی آرامشی است که می توانید به خود هدیه دهید.

 خرید کیف زنانه

انتخاب کیف زنانه بر اساس رنگ

رنگ ها در دنیای مد و فشن، حرف های زیادی برای گفتن دارند. بنابراین شما هم سعی کنید تا از زیبایی رنگ ها جا نمانید و حداکثر استفاده را به نفع شیک پوشی خود ببرید.

رنگ عسلی، رنگی همه پسند

یکی از کیف های متداول که امروزه کاربرد زیادی دارد، کیف هایی به رنگ عسلی یا همان قهوه ای روشن هستند. عسلی رنگی خنثی است و با اکثر رنگ ها مانند قهوه ای تیره، بنفش، زرد، آبی، مشکی، سبز ست می شود. بنابراین انتخاب کیفی به رنگ عسلی هم باعث زیباتر دیده شدن استایل شما می شود و هم یک کیف کابردی است که برای موقعیت های مختلف مانند استفاده اداری، رسمی و روزمره گزینه مناسبی می باشد. رنگ عسلی هم برای کیف خانم ها و هم برای کیف دختر خانم ها یک انتخاب عالی و مناسب است. اگر به دنبال انتخاب کیف برای فصلی خاص هستید باید بگوییم که کیف عسلی برای فصل پاییز کاملا مناسب است.

خرید کیف زنانه

با رنگ متالیک، جذاب و درخشنده باشید

کیف هایی به رنگ های طلایی، مسی، نقره ای که سطح براقی دارند در این دسته قرار می گیرند. براق بودن ویژگی خاص این کیف هاست. کیف های متالیک برای هر نوع استایلی مناسب است، مثلاً می توانید در مجلسی رسمی که لباس شب به تن دارید و یا  با یک تیپ اسپرت در حالی که شلوار جین به پا دارید، این کیف را در دست بگیرید. نکته ای که در انتخاب این مدل کیف ها مطرح است، سایز آنهاست. کیف های کوچک و یا متوسط به رنگ متالیک مناسبترین گزینه برای خرید هستند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که خیلی کم پیش می آید تا شما در مغازه ای کیف متالیک خاصی را ببینید، به همین دلیل خرید اینترنتی کیف زنانه را در دستور کار خود قرار دهید.

آیا می دانید رنگ سبز یک رنگ خنثی است؟

تصور همه ما این است که رنگ هایی مانند مشکی، قهوه ای، خاکستری و سرمه ای رنگ هایی خنثی هستند، اما شاید جالب باشد که بدانید در دنیای مد، رنگ سبز هم یک رنگ خنثی است. بنابراین یک کیف به رنگ سبز را شما با هر پوششی (هم رنگ خنثی و هم رنگ های دیگر) و در هر موقعیتی (اداری و مجلسی) می توانید مورد استفاده قرار دهید. رنگ سبز دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای است و شما هر رنگ از این طیف را می توانید انتخاب کنید و کیفی به آن رنگ را خریداری نمایید اما به طور تقربی رنگ سبز چمنی، پر کاربردترین رنگ در این طیف گسترده است.

نظر شما در مورد کیفی به رنگ سبز آبی چیست؟

رنگ سبز آبی یک رنگ گرم و خنثی است. بنابراین مثل تمامی رنگ های خنثی با هر نوع پوشش و برای هر موقعیتی مناسب است. تصور کنید که یک مانتوی بنفش بر تن دارید و یک کیف سبز آبی در دست گرفته اید … آیا از ظاهر دوست داشتنی و دلپذیر خود لذت می برید؟

خرید کیف زنانه

توصیه مهم

اکثر خانم های ایرانی به پوشیدن لباس های مشکی و قهوه ای که غالباً تنگ هم هستند، تمایل دارند. در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است شما یک کیف رنگی یا کیفی که تکه های رنگی دارد، خریداری نمایید. شما می توانید یک کیف قرمز بخرید و یا حتی کیف هایی به رنگ آبی و زرد هم گزینه مناسبی برای شما هستند.

همه ما خانم ها دوست داریم که هنگامی که وارد یک فروشگاه می شویم با انبوهی از کیف های زیبا و در اندازه ها و رنگ های متنوع و جذاب مواجه شویم، اما خوب یک مغازه در یک پاساژ نمی تواند چنین قابلیتی را برای ما فراهم نماید. به همین دلیل بهتر است به جای خرید حضوری به سراغ خرید آنلاین برویم و با انتخاب یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر، یک خرید لذت بخش را به خود هدیه دهیم.

معرفی یک فروشگاه آنلاین برای خرید اینترنتی کیف زنانه

فروشگاه بگ مگ یکی از بزرگترین فروشگاههای خرید اینترنتی کیف زنانه است. در بگ مگ استور، شما با انبوهی از کیف های زنانه زیبا در انواع مختلف کیف های مجلسی، کیف های دوشی، کیف پول، کیف های دخترانه و زنانه خاص و کیف های چرم مواجه هستید. در این فروشگاه، کیف هایی از برندهای روز دنیا، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما که شایسته بهترین ها هستید فراهم شده است و ارسال رایگان، ضمانت اصل بودن کالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روزه هفته، قدردانی فروشگاه بزرگ بگ مگ از خرید شماست.

نظرات