۴ اثر مثبت مبلمان اداری در عملکرد کارکنان

0

۴ اثر مثبت مبلمان اداری در عملکرد کارکنان

برای پیروزی در بازار ابتدا باید در محل کار برنده شوید.  – داگ کانانت

افرادی که در رأس مدیریت قرار دارند با چالش‌های متعددی روبرو هستند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که هر سازمان با آن روبروست، حداکثر سازی بهره‌وری و کارایی در کسب و کار خود است. اغلب فشارهایی از سوی مدیران سطح بالا برای افزایش خروجی کار وجود دارد. در حالی که بسیاری از مدیران از استراتژی‌های متفاوتی برای تأثیرگذاری بر میزان کار کارکنان مانند افزودن مشوق‌ها یا حذف عوامل مزاحم مانند تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند اما اهمیت مبلمان اداری یکی از عوامل تأثیرگذاری است که کم و بیش نادیده گرفته می‌شود.

 خرید مبلمان اداری

نیروی کار سالم، باانگیزه و مولد قوی‌ترین مزیت رقابتی است که می‌توانید به عنوان یک شرکت به دست آورید. اگرچه بخش عمده‌ای از آن شامل استخدام افراد مناسب و ایجاد فرهنگ حمایتی است، اما طراحی داخلی و مبلمان اداری نیز می‌تواند نقش کلیدی را ایفا کند. سرمایه گذاری در محیط حمایتی که بهره‌وری را تسهیل می‌کند، می‌تواند گردش کار و سود کلی را بهینه کند. در ادامه ۴ اثر مثبت مبلمان اداری در عملکرد کارکنان را مشاهده خواهید کرد.

چرا مبلمان اداری مهم است؟

وقتی صحبت از موفقیت تجاری و دفتر مدرن می‌شود، شما باید مولد باشید. شاید در ظاهر این امر ساده باشد اما اما مولد بودن و ماندن در واقع چیزی کاملاً پیچیده است. بهره‌وری به معنی چیزهای مختلفی است و زیر بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که زیر یک چتر قرار می‌گیرند. بهره‌وری شامل تجهیزات، میزان عملکرد خوب، سرعت کار، میزان مصرف انرژی، هزینه‌ها و میزان تأثیر آن‌ها بر سود، مشتریان، ارزش فردی آن‌ها و تعداد خرید آن‌ها و همچنین کارکنان و روحیه آن‌ها و کاهش نرخ جابه‌جایی می‌شود.

شاید تعجب کنید که چرا شادی کارکنان شما یک مسئله مهم است. اگر در فضای کاری خود اهمیت زیادی به روحیه کارکنان نمی‌دهید، به سادگی نمی‌توانید به بهره‌وری برسید. اگر کارمندی شاد و باانگیزه باشد، بدون اینکه از او خواسته شود، سخت‌تر کار می‌کند، به‌طور مداوم ایده‌هایی جذاب ارائه می‌دهد و به کاری که انجام می‌دهد اهمیت می‌دهد. وقتی به چیزی اهمیت می‌دهید، عملکرد بهتری دارید، زیرا برای شما معنی دارد. چنین رویه‌ای بی‌شک بهره‌وری کلی با خود به همراه دارد. حالا، از طرف دیگر، اگر کارمندان شما از محیط کاری خود راضی نباشند، حداقل کارها را انجام می‌دهند و نه بیشتر. آن‌ها سر کار می‌آیند، روز را پشت سر می‌گذارند، ساعت را تماشا می‌کنند و به خانه می‌روند. آن‌ها فراتر از این نمی‌روند، به ایده‌های خود اهمیت نمی‌دهند. در نتیجه، احتمال اشتباهات نیز بیشتر می‌شود؛ که با تصور مولد بودن فرسنگ‌ها فاصله دارد.

از طرفی راز دیگر این است که بهره‌وری برابر با سود است. برای پی بردن به آن لازم نیست جراح مغز باشید؛ اگر بهره‌وری بیشتری داشته باشید، با آنچه دارید بیشتر کار می‌کنید و این بدان معناست که پول بیشتری در راه است. به همین سادگی

خرید مبلمان اداری

تجارت یعنی پول در پایان روز

تا اینجا ما متوجه شده‌ایم که روحیه کارکنان بسیار مهم است، اما چگونه می‌توانید آن را افزایش دهید؟ چیزهای بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها تمرکز کنید، اما یکی از اساسی‌ترین مواردی که بسیاری از مشاغل از آن چشم پوشی می‌کنند، مبلمان اداری است… این شامل دفتر اصلی شما، فضای غذاخوری، فضاهای استراحت، فضاهای پذیرایی، اتاق‌های کنفرانس و هر اتاق دیگری که در ساختمان خود دارید و تحت کنترل شما است می‌شود. تک‌تک این اتاق‌ها باید از نظر راحتی، پشتیبانی و کارایی بهینه سازی شوند. سبک اتاق نیز باید برای چشم شما خوشایند باشد. ما انسان‌ها موجوداتی بصری هستیم و وقتی به فضایی افتخار می‌کنیم، بهتر کار می‌کنیم.

کار در یک دفتر تاریک و قدیمی به اندازه یک دفتر پویا، مدرن و با رنگ روشن و مبلمان اداری راحت مفرح نخواهد بود. شاید زمان آن فرا رسیده است که به اصول اولیه برگردیم و مبلمان اداری شیکی بخریم و اطمینان حاصل کنیم که هرکدام از کارمندانمان آنچه را که لازم است داشته باشند تا بتواند وظایف خود را انجام دهند داشته باشند.  برای خرید مبلمان اداری از گروه مکعب اقدام کنید تا بهترین مبلمان را با توجه به دیزاین اداری شما پیشنهاد دهند.

مزایای انتخاب بهترین مبلمان اداری برای محل کار شما

دلیلی وجود دارد که ما مدت‌زمان زیادی را صرف تزئین خانه‌هایمان می‌کنیم و به دنبال آن هستیم که آن‌ها را خوب جلوه دهیم. ما زمان زیادی را در آنجا می‌گذرانیم و می‌خواهیم آرام و شاد باشیم. ما می‌خواهیم خانه‌های ما شیک و راحت باشند، زیرا این باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشیم. محیط اداری هیچ تفاوتی با خانه ندارند.

خرید مبلمان اداری

مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید

اگر مشتریان شما آزادند که برای جلسات وارد دفتر شما شوند، جلب اطمینان و اعتماد فوری آن‌ها ضروری است. اطمينان حاصل كنيد كه اتاق انتظار شما از وضعيت مناسبي برخوردار است و مبلماني با رنگ‌ها، سبك مناسب با کسب و کار شما به خوبي در آن چیدمان شده است. یک فضای اداری با بهترین مبلمان اداری نه تنها چشم اندازی مدرن از کسب و کار شما بلکه مهارت‌های کسب و کار شما را نیز به نمایش می‌گذارد. هنگامی‌که مشتری متوجه فناوری پیشرفته در دفتر شیک شما می‌شود، همیشه می‌خواهد با شما بیشتر کار کند.

فضا ایجاد کنید

درهم‌ریختگی در فضای اداری باعث می‌شود که فضای شما سازمان‌دهی نشده به نظر برسد و محیطی ناسالمی برای مشتریان و کارکنان ایجاد کند؛ بنابراین، انتخاب مبلمان اداری همراه با فضای ذخیره سازی برای لوازم‌التحریر، کاغذبازی و سایر اقلام ضروری است. فضای ذخیره‌سازی همچنین می‌تواند بر بهره‌وری تأثیر بگذارد زیرا به شما و کارمندان شما اجازه می‌دهد به‌سرعت به اسناد و مدارک دسترسی پیدا کنید و بدانید هر چیز یکجاست.

راحتی بسیار مهم است

ازآنجایی‌که کارکنان شما هر روز قسمت بیشتری از روز را در دفتر کار می‌نشینند، با انتخاب مبلمان اداری مناسب به آن‌ها آرامش دهید. صندلی‌های اداری راحت می‌توانند تمرکز کارکنان را بر روی وظایف خود آسان کنند. صندلی‌های بی‌کیفیت می‌توانند باعث درد گردن و کمر کارکنان شما شوند. همین موضوع به‌تنهایی می‌تواند آن‌ها را وادار به جستجوی کار درجاهای دیگر کند و برای کارکنان شما گران‌قیمت و باشد.

خرید مبلمان اداری

درنهایت این‌که انتخاب مبلمان اداری مناسب برای کارکنان می‌تواند بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهد. این مزیت می‌تواند رشد تجارت شما را تسریع کند و همچنین به شما کمک کند که مشتریان بالقوه و کارکنان ارزشمند خود را حفظ کنید.

نظرات