بیوگرافی و سوابق سعیده محمدی وکیل مشهدی + خانواده و اینستاگرام

0

بیوگرافی سعیده محمدی وکیل مشهدی و همسرش به همراه سوابق وکالت و شخصی و خانوادگی و زندگینامه و عکس های سعیده محمدی وکیل دادگستری در مشهد و خانواده و پیج اینستاگرامش و علت مرگ و فوت وی را در ادامه میخوانید.

بیوگرافی و سوابق سعیده محمدی وکیل مشهدی + خانواده و اینستاگرام

بیوگرافی سعیده محمدی وکیل مشهدی

سعیده محمدی, ۳۹ ساله از وکلای دادگستری مشهد بود که در آبان ماه ۱۴۰۰ خبر فوت و مرگش در رسانه ها منتشر شد. گفتنی است او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بود و پس از قبولی در آزمون سخت کانون مرکز وکلا، دوران کارآموزی را گذرانده و دارای پروانه وکالت بود

مرحومه محمدی به تازگی به کانون مرکز وکلای خراسان منتقل شده بود و قصد داشت بدون دغدغه در مشهد مشغول به وکالت شود و ماه قبل نیز از رساله کارشناسی ارشد خود دفاع کرده بود.

جزئیات قتل و مرگ مشکوک

عباس شیخ الاسلامی، حقوقدان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد درباره مرگ دانشجوی سابق خود و همکار فعلی اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: ظاهرا و بنا به گفته‌ها که باید صحت آن مورد تحقیق قرار گیرد ناجوانمردانه به دست موکلش به قتل برسد و جنازه‌اش در استخر باغی پیدا شد. مسلما کانون وکلای و دادگستری خراسان پیگیر این موضوع خواهند بود و هنوز زوایای پرونده و صحت و سقم آن‌ مشخص نیست و موضوع تحت بررسی است.

همچنین بخوانید: ماجرای مرگ و قتل سعیده محمدی وکیل دادگستری

بیوگرافی سعیده محمدی وکیل مشهدی + عکس ها و پیج اینستاگرام

اما قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص فوت سعیده محمدی، وکیل دادگستری در مشهد اظهار کرد: در روز گذشته مورد فوتی گزارشی شده مبنی بر اینکه خانمی در باغی اجاره‌ای فوت کرده است و زمانی که نیروی انتظامی به محل وقوع حادثه حضور یافتند جسد در داخل استخر افتاده بود.

وی افزود: بعد از بررسی‌های لازم آثار ضرب و جرح جنایت در بدن او مشاهده نشد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی منوط به کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر است.

وی تاکید کرد: هنوز جنایی بودن این اتفاق محرز نشده است و در قالب مرگ مشکوک‌ گزارش شده است.

نظرات