دسته گل ، نماد احترام و محبت

0

چند سال پیش خبری جالب در رابطه با هدیه دسته گلی چند میلیون تومانی به بازیگر معروف سینما از طرف یکی از هوادارانش شنیده شد. نکته عجیب در رابطه با این خبر این بود که تعداد شاخه های این دسته گل با سال تولد خانم بازیگر یعنی ۱۹۷۷ برابری می کرد. این خبر در کنار خبر مهریه یک میلیون گل رز خانم کرمانی بسیاری از افراد را متوجه قیمت گل نمود. گل از جمله راه هایی است که افراد همواره برای ابراز علاقه و احترام نسبت به یکدیگر از آن استفاده می کنند. اما نکته حائز اهمیت که ممکن است بسیاری از افراد از آن آگاه نباشند، انتخاب گل می باشد. به این معنی که برای تولد، سالگرد ازدواج و یا روز مادر از چه گلی و چه نوعی می توان استفاده کرد. در ادامه به راهنمایی شما عزیزان در این امر می پردازیم.

دسته گل رز

دسته گل رز قرمز از گذشته تا امروز نماد عشق بوده و بهترین شیوه برای نشان دادن علاقه به عزیزانتان می باشد. به همین دلیل از این دسته گل زیبا برای مراسم عروسی، ولنتاین، تولد، سالگرد ازدواج و… استفاه می کنند.

گل های رز مورد استفاده برای سبد گل و تاج و دسته گل دارای تنوع بسیار زیادی بوده و نمونه های ساقه بلند و کوتاه با گلبرگ های مخملی و معمولی را شامل میشوند. با توجه به نوع مراسم مورد نظر و همچنین روحیات طرف مقابل مدل های دسته گل رز قرمز که می توانید انتخاب کنید متفاوت است. از جمله مدل های بسیار پرطرفدار می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • دسته گل رز قرمز ساقه بلند
  • دسته گل عروس با رز قرمز
  • دسته گل رز قرمز برای خواستگاری
  • دسته گل رز قرمز برای تولد
  • دسته گل رز قرمز هلندی
  • قیمت دسته گل رز قرمز

 دسته گل رز

جعبه یا باکس گل

امروزه جعبه گل یا باکس گل نیز مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. اصلی ­ترین مزیت استفاده از جعبه یا باکس برای تزئین گل سهولت در چیدمان آن است، در این روش گل­ ها با نظم و آراستگی در کنار هم داخل جعبه چیده می ­شوند. همچنین شما می ­توانید برای مناسبت ­های مختلف و برای انواع سلیقه­ ها با ابعاد، طرح ­ها­ و اشکال مختلف باکس ­های متفاوتی را پیدا کنید.

دسته گل رز

انواع باکس گل

 

گل رز

گل رز یکی از پرطرفدارترین نوع گل­ها است که طیف رنگی گسترده ­ای نیز برای انواع سلیقه­ ها دارد به خصوص گل رز قرمز که جزء پرطرفدارترین­ ها در سراسر جهان است. از آنجایی که هر کدام از رنگ­ های گل رز بیانگر احساسات مختلفی هستند پس می ­توانید با خرید جعبه گل و هدیه دادن گل رز حس­ های عاطفی بی­نظیر فراموش نشدنی را به مخاطب خود انتقال دهید. این باکس­ ها با توجه به نوع، ابعاد و تعداد گل ­های استفاده شده قیمت­ های متفاوتی دارند.

گل شیشه ­ای

یکی از باکس­ های مدرن و لوکسی که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد باکس گل شیشه ­ای است که می­ توان آن را به عنوان یک هدیه  لاکچری نیز معرفی کرد و می­ تواند هدیه مناسبی برای جمع­ های رسمی و یا افرادی که با آن ها احساسات عاطفی نزدیکی نیز داریم باشد. جنس این باکس­ ها از پلکسی گلاس (طلق شیشه ­ای شفاف) است و در سایزها و طرح­ های مختلفی عرضه می ­شود و با توجه به جنس جعبه قیمت بیشتری از باکس ­های دیگر دارد.

گل حروف

باکس گل حروف یکی از پرطرفدارترین باکس­ ها در ایران است که برای تمامی حروف انگلیسی از A تا Z موجود است. این باکس گل را می ­توان در مناسبت های مختلف و سوپرایز های عاشقانه و با توجه به اسم مخاطب خود به صورت تکی برای حرف ابتدای اسم و یا کل حروف هدیه دهید و لحظات فراموش نشدنی را رقم بزنید. قیمت باکس گل حروف با توجه به ابعاد، تعداد و نوع گل­ ها متغیر است.

دسته گل رز

گل تولد

انتخاب یک هدیه تولد مناسب گاهی دشوارترین کار ممکن است و گل­ها می ­توانند یکی از بهترین هدیه­ها برای روز تولد عزیزانمان باشند بنابراین برای هدیه تولد یک انتخاب مناسب است بخصوص اگر آن را با یک یادداشت زیبا که بیانگر احساستان به آن شخص است همراه کنید. قیمت این محصول نیز با توجه به المان­ های گفته شده در موارد قبلی متغیر است.

باکس گل با هدیه

اگر می ­خواهید همراه با باکس گل هدیه دیگری نیز به عزیزان­ خود بدهید می ­توانید از این باکس ­های گل تلفیقی استفاده کنید به این صورت که بخشی از جعبه گل را برای هدیه خود اختصاص دهید که با توجه به موقعیت­ های مختلفی نظیر تولد، سالگرد ازدواج، روزعشق، روز مادر و… این هدیه می تواند جواهرات، شکلات و یا هر هدیه خاطره ­انگیز دیگری باشد.

از دیگر مناسبات برای اهدای گل می توان به هدیه تاج گل برای مراسم افتتاحیه و یا نمایشگاه نام برد. استفاده از تاج گل نمایشگاه از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای شروع فعالیت غرفه، شرکت و برند مورد نظر در محل برگزاری نمایشگاه می باشد. با توجه به شرایط و فضای حاکم بر نمایشگاه‌ها، ارائه دسته گل و باکس گل زیاد رایج نبوده و اغلب افراد از تاج‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

تاج گل نمایشگاه چگونه تزیین می‌شود؟

گل‌های استفاده شده برای تاج گل نمایشگاه تنوع زیادی دارد و به جز گلایل از سایر گل‌ها‌ می‌توان در کنار هم استفاده کرد. از جمله گل‌های رایج برای تزیین تاج گل نمایشگاه‌ها‌ می‌توان به لیلیوم، آنتوریوم، داوودی و رز و مریم اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها تاج گل نمایشگاه را بر روی پایه‌های پوبی و گاهی فلزی نصب و تزیین می‌کنند. علی‌رغم اینکه پایه‌های موجود برای این تاج گل‌ها به صورت یک، دو و سه طبقه هستند، در اغلب مواقع از تاج‌های دو طبقه به دلیل جلوه بهتر و حمل و نقل آسان‌تر استفاده می‌شود.

نکته قابل توجه هنگام سفارش تاج گل نمایشگاه

از گل‌های شاداب و سرحال برای تاج استفاده کنید. با توجه به اینکه نمایشگاه‌ها در فضاهای سرپوشیده و شلوغ برگزار می‌شوند، بنابراین اغلب محیط غرفه و سالن‌ها گرم است، به همین دلیل باید گل‌هایی را در تاج گل استفاده کنید که بتوانند در چنین شرایطی شاداب و سرحال باقی بمانند. با توجه به سخت بودن حمل و نقل تاج گل، مخصوصا تاج‌های چند طبقه بهتر است تاج گل را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید. در غیر این صورت، لازم است به گونه‌‌ای این تاج‌ها جا به جا شوند که به پایه و گل‌ها آسیب وارد نشود.

دسته گل رز

سفارش آنلاین انواع باکس گل و تاج گل نمایشگاه

از سایت ­های معتبر برای خرید اینترنتی انواع گل می ­توان سایت رز تاج را نام برد که یک گل فروشی اینترنتی برای فروش انواع گل برای سلایق مختلف و انواع مناسبت ها و مراسم ها می باشد و شما با مراجعه به این سایت می ­توانید گل مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره قبل از ثبت سفارش و خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در سایت به صورت های مختلف مشاوره دریافت کنید تا پس از اطمینان و اعتماد اقدام به خرید کرده و محصول مورد نظر خود را با ضمانت سالم بودن درب منزل خود یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

نظرات