پیامک و متن تبریک روز جهانی سیرابی ۲۰۲۱ + عکس نوشته پروفایل و استوری

0

۲۴  اکتبر روز جهانی سیرابی (world tripe day) است. سیرابی خوراکی است که به صورت سوپ سیرابی یا خورشت سیرابی آن را میل می‌کنند و در دنیا طرفداران زیادی دارد. در ادامه متن و پیام تبریک روز جهانی سیرابی به همراه عکس نوشته روز جهانی سیرابی و اس ام اس و پیامک تبریک روز جهانی سیرابی به عاشقان سیرابی شیردون و سیرابی خورا و طباخ ها و فروشندگان این غذای مقوی با عکس پروفایل و استوری در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

پیامک و متن تبریک روز جهانی سیرابی 2021 + عکس نوشته پروفایل و استوری

متن تبریک روز جهانی سیرابی ۲۰۲۱ عکس نوشته پروفایل و استوری

سیرابی همانطور که در ایران هواداران بسیاری دارد در سرتاسر جهان نیز طرفدار دارد. از همین روی روز ۲ آبان یا ۲۴ اکتبر به نام روز جهانی سیرابی نام گذاری شده است.

۲ آبان ۱۴۰۰ روز جهانی سیرابی مبارک

۲۴ اکتبر روز جهانی سیرابی در تقویم میلادی ثبت کرده و بیشتر مردم با خوردن و پرداختن به فواید این غذای مفید این روز را جشن می گیرند. شما امروز یک وعده غذایی خودرا به خوردن سیرابی و کله پاچه اختصاص بدهید.

پیامک و متن تبریک روز جهانی سیرابی 2021 + عکس نوشته پروفایل و استوری

تاریخچه نامگذاری

انجمن بازاریابی سیرابی (Tripe Marketing Board) دوم آبان یا بیست و چهارم اکتبر را به عنوان روز جهانی سیرابی معرفی کرده است. علت این نام گذاری این بوده که «ساموئل پیپس» سیاستمدار و مورخ انگلیسی قرن هفدهم در کتاب زندگینامه خود در تاریخ ۲۴ اکتبر ۱۶۶۲ می نویسد: “به خانه برگشتم و همراه با همسرم غذایی بسیار خوشمزه از سیرابی را خوردیم.”

*****

سیرابی به لایه درونی معده گاو و گوسفند گفته می شود. بسیاری از مردم به دلیل بوی بد و نامطبوع آن تمایلی به این غذا ندارند ، اما سیرابی اگر به خوبی تمیز و طبخ شود یکی از لذیذترین غذاهای دنیا خواهد بود. خصوصا اینکه از نظر خواص غذایی بسیار غنی است.

****

اس ام اس تبریک روز جهانی سیرابی 2022

***

سیرابی به علت داشتن مقدار فراوانی ویتامین A به سلامت چشم‌ها و زیبایی پوست و مو کمک می نماید.
به مناسبت روز جهانی سیرابی یک خبر خوب هم به کسانی که کلسترول بالایی دارند می دهیم؛ کلسترول سیرابی بالا نیست، می توانید آن را بخورید.

***

دانلود عکس نوشته روز جهانی سیرابی

۲۴ اکتبر روز جهانی سیرابی است. خوراکی‌ای که یا عاشقشی یا ازش متنفری، حد وسط نداره!

بر خلاف باور عموم این غذا، ایرانی اصیل نبوده و علاوه بر فوایدی که دارد دارای مضرات هم است.

عکس پروفایل و استوری تبریک روز جهانی سیرابی به سیرایی خورها و طباخ ها و سلاخ ها

 

عکس نوشته تبریک روز جهانی سیرابی 1400

****

شاید باورتون نشه، ولی روز سیرابی داریم روز پسر نداریم 😂
امروز ۲۴ اکتبر روزجهانی سیرابی هستش، خوراکی ای که یا عاشقشی یا ازش متنفری، حد وسط نداره !

****

بد نیست بدانید برخلاف تصور عموم که خوردن غذاهایی مثل کله‌پاچه و سیرابی را مختص ایرانیان می‌دانید، امروز روز جهانی «سیرابی» است

این روز رو به همه سیرابی و کله پاچه خورهای عزیز تبریک میگم

***

عکس نوشته روز جهانی سیرابی

همچنین ببینید: آشنایی کامل با تمام فواید درمانی و مضرات و خواص سیرابی

طرز تهیه سیرابی بدون بوی بد

برای تهیه این خوراک نخست سیرابی را حسابی تمیز نمایید بعد شسته و به صورت تکه‌ های ۵ سانتیمتری ببرید. در قابلمه ای آب بریزید. تکه‌ های سیرابی را در آب گذاشته و بعد از جوشیدن آب به مدت ۱۵ دقیقه روی شعله نگهدارید. سپس تکه‌ های سیرابی را آبکشی نمایید.

در قابلمه ای مناسب تکه‌ های سیرابی را بریزید. روی سیرابی یک پیاز و همچنین مقداری شیر بریزید. شیر می بایست روی سیرابی‌ ها بیاید. اجازه دهید سیرابی و شیر و پیاز به مدت ۲ ساعت روی شعله ملایم گاز بپزید.

در میانه های طبخ سیرابی، اندکی کره بر روی گاز آب کنید، به کره آرد الک شده اضافه و با یکدیگر تفت دهید تا رنگ آرد تغییر کرده و طعم آرد خام گرفته شود. به ترکیب آرد و کره مقداری نمک و فلفل اضافه نمایید. این ترکیب را روی سیرابی درحال پخت بریزید و بهم بزنید. بعد از ۲ ساعت غذای شما آماده است.

*****
عکس نوشته روز جهانی سیرابی

****

سیرابی غذایی مناسب برای افزایش دادن قدرت جنسی انسان می باشد.
اگر با مشکل جهانی ریزش مو روبرو هستید، هر روز روی سر خود چند تکه سیرابی گذاشته و سرتان را بپوشانید و پس از ۱ ساعت شتشو دهید. ماده روی موجود در سیرابی ریزش مو را درمان می نماید.

***
سلنیوم سیرابی آنتی ‌اکسیدان خوبی برای جلوگیری از سرطان است.
کلسیم موجود در سیرابی برای رشد قد بچه ها مفید است.
برای جذب بهتر آهن سیرابی می توان آن را با مقداری لیموترش خورد.

نظرات