فردی که به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد کیست؟، سردار عابدین خرم کیست + تصاویر

1

بیوگرافی سرهنگ سپاه عاشورا که به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد کیست؟ و فردی که به سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد کیست و چه سوابقی دارد و عکس و اسم و بیوگرافی فرد سیلی زننده به استاندار اذربایجان شرقی و فرد توهین کننده به سردار عابدین که به گوشش سیلی زد کیست؟ جزئیات را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نماید.

فردی که به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد کیست؟، سردار عابدین خرم کیست + تصاویر

فردی که به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد کیست؟ و علت سیلی زدن + تصاویر

فرد حمله کننده به استاندار جدید آذربایجان شرقی، که گفته می شود یکی از کارکنان سپاه عاشوراست، بنا بر دلایل شخصی این اقدام را انجام داده است.

مراسم معارفه سردار عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی با حواشی تلخی مواجه شد و در آیین معارفه ‌استاندار آذربایجان شرقی، یکی از شرکت‌ کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت سردار خرم سیلی محکمی زد

سردار عابدین خرم کیست؟

سردار خرّم در سال ۹۱ و همزمان با فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی با حکم مقام معظم رهبری به درجه سرتیپ دومی نایل شد و ۶۸ ماه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به عنوان فرماندهی این سپاه فعالیت کرد.

در سال‌های اخیر که به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود به اسارت داعش درآمد که به اعتقاد سردار سلامی نجات وی و ۴۸ نفر دیگر از چنگال داعش به یک معجزه شبیه بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم در سوابق خود علاوه بر فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی، جانشینی این سپاه، فرماندهی یگان‌های عملیاتی در مناطق درگیر استان آذربایجان‌ غربی و فرماندهی لشکر عملیاتی ۳ حمزه سیدالشهدا(ع) را در سوابق خود دارد.

فرمانده جدید سپاه شهدای آذربایجان شرقی فرماندهی در عملیات‌های والفجر۴، نصر۵ و کربلای۱۰، حضور در راس فاتحان ارتفاعات جاسوسان و فرماندهی سپاه پیرانشهر، خوی و سلماس از دیگر سوابق عملیاتی و فرماندهی سردار خرّم است.

وی همچنین معاونت هماهنگ کننده بسیج آذربایجان غربی و رئیس ستاد تیپ ۴۸ فتح و لشکر استقراری سردشت از دیگر سوابق این فرمانده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم است که امروز به فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شد.

همچنین ببیند: فیلم کامل / ماجرای سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه را ببینید

جزئیات کامل

مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و مسئولان استانی در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

پس از سخنرانی استاندار سابق، نماینده ولی فقیه در استان و وزیر کشور، عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی به پشت تریبون رفت و ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، به تشریح برنامه‌های خود در این استان پرداخت.

هنوز دقایقی از سخنرانی استاندار جدید نگذشته بود که یک نفر با حضور در بالای تریبون سیلی محکمی به عابدین خرم زد و ادامه شروع به فحاشی به استاندار پرداخت و وی را از جلوی تریبون هل داد.

بلافاصله نیروهای تامین امنیت در محل به بالای تریبون رفته و فرد خاطی را به اتاق مجاور سالن هدایت کردند و بعد از دقایقی تشنج در محل مراسم، استاندار آذربایجان شرقی به ادامه سخنرانی خود پرداخت.

در این حین حضار برای مخالفت با این حرکت زشت، شعار «مرگ بر منافق» و «استاندار ولایی حمایتت می کنیم» سر دادند و از استاندار آذربایجان شرقی حمایت کردند. در ادامه تعدادی از حضار هم با نزدیک شدن به جایگاه مراسم، از عابدین خرم دلجویی کردند.

عابدین خرم در ادامه ضمن حفظ آرامش خود، سخنانش را ادامه داد و با اشاره به اینکه روزهای گذشته عده‌ای تهدید کرده بودند که قرار است اتفاقی در این مراسم رخ دهد، ابراز داشت: منافقین بارها در طول دوران خدمتم مرا تهدید کرده‌اند و ما با این اتفاقات از مسیر انقلاب متوقف نمی‌شویم.‌ همه ما فدای راه ائمه اطهار(ع)، رهبری و شهدا هستیم که برای اعتلای دین جان دادند و این سیلی در راه ولایت را به جان می‌خریم.

واکنش سردار عابدین خرم به سیلی زدن فردم مهاجم

‌خرم‌ تاکید کرد: من ضارب را نمی‌شناسم و از این فرد می‌گذرم، او را می‌بخشم و شکایتی از او ندارم.

وی با اشاره به اینکه در دورانی که در سوریه اسیر‌ داعش بودم، روزانه ده‌ها بار شکنجه‌ و داعشی‌ها بارها سلاح را بر شقیقه من می‌گذاشتند، ابراز داشت: محکم به راه خود ادامه داده و اجازه نمی‌دهیم خللی در راه توسعه استان ایجاد شود.

بیانیه سپاه درباره سیلی زدن به استاندار آذربایجان شرقی

سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای با اشاره به تعرض فرد معلوم‌الحالی به استاندار جدید اعلام کرد: ‌به دنبال رخ دادن حادثه ناگوار هتک حرمت به استاندار ولایی و جهادی آذربایجان شرقی جناب آقای عابدین خرّم که قلوب امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا‌، بسیجیان‌، پاسداران و قاطبه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان را مکدر نمود.

سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت های سردار خرّم در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و عرصه خدمت رسانی و نیز رفتار کریمانه ایشان در این موضوع قدردانی نموده و از خدای متعال توفیقات آن مجاهد خستگی ناپذیر را در خدمت به مردم شریف آذربایجان مسئلت می نمائیم.

 

1 دیدگاه در “فردی که به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زد کیست؟، سردار عابدین خرم کیست + تصاویر

  1. دانیال گفت:

    کاش شکایت میکرد و امیدواریم ک شخص خاطی به سزای عمل سخیف خود برسد .سیلی به سردار ولایت دهن کجی به ملت بوده و این سیلی به صورت مردم زده شده ک ما نمیگذریم حتی اگه سردار بگذره و منتظریم به سزای عملش برسه

نظرات