متخصصین چشم پزشک چه خدماتی ارایه میکنند؟

0

متخصص چشم پزشک شخصی است که ما هنگام روبرو شدن با انواع مشکلات چشمی از جمله تاری دید، خشکی چشم، آب مروارید، انحراف دید و … به آن رجوع می‌کنیم. اما چیزی که اهمیت دارد انتخاب بهترین و باتجربه ترین متخصص چشم پزشک می باشد. قطعا یک چشم پزشک باید بتواند انواع بیماری ‌های چشمی را تشخیص دهد و برای آن مناسب ‌ترین درمان را پیش بگیرد. پس توصیه می‌کنیم که قبل از رجوع به متخصص چشم پزشک در مورد آن تحقیق کرده و تجربیات، سوابق و نظر بیماران او را مورد بررسی قرار بدهید.

 متخصص چشم پزشک

بهترین متخصص چشم پزشک

انواع بیماری های چشم:

چشم‌ ها یکی از حساس ‌ترین اعضای بدن هستند که هم از درون و هم بیرون مورد آسیب قرار می ‌گیرند. عوامل زیادی منجر به ایجاد انواع بیماری ‌های چشمی می ‌شود که فرد را مجبور می‌ کند برای درمان نزد متخصص چشم پزشک رود. از جمله بیماری ‌های رایجی که برای چشم رخ می‌ دهد؛ عبارتند از:

بیماری AMD یا تباهی لکه زرد و یا دژنراسیون ماکولا:

بیماری دژنراسیون بیشتر در بانوان و آقایان بالای ۵۰ سال رخ می‌ دهد. در واقع زمانی که به شبکیه چشم‌ ها در گذر زمان فشار وارد می ‌شود؛ این بیماری رخ می ‌دهد. پس اگر دید شما کاهش پیدا کرده و خطوط موج داری و یا لکه های سیاهی می ‌بینید حتما به متخصص چشم پزشک مراجعه کنید. بهترین پزشکان متخصص چشم در شیراز ، اصفهان و تهران و سایر شهرهای ایران در سایت پی جو معرفی شده اند.

بیماری عیوب انکساری

بیماری عیوب انکساری شامل دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم است. زمانی که شما در دید خود تاری حس می ‌کنید و برای دیدن، چشم ‌های خود را کوچک می‌ کنید و یا انحراف چشمی دارید؛ باید نزد متخصص چشم پزشک بروید. چشم پزشک بعد از بررسی چشم‌ های شما، به روش‌ های مختلفی از جمله جراحی کراتوتومی آستیگماتیک، جراحی کراتکتومی فوتورفراکتیو و لیزر کراتومیلوزیس این بیماری را رفع می‌ کند.

متخصص چشم پزشک

بیماری AMD یا تباهی لکه زرد و یا دژنراسیون ماکولا

بیماری کاتاراکت یا آب مروارید

یکی دیگر از شایع‌ ترین بیماری ‌هایی که افراد را مجبور می‌ کند تا به متخصص چشم پزشک رجوع کنند؛ مشکل آب مروارید است. این بیماری بیشتر برای افراد بالا ۵۰ سال رخ می ‌دهد. آب مروارید یک نوع بیماری پیش رونده و بدون درد می ‌باشد که انسان در گذر زمان دچار تاری دید و اختلال در آن می‌ شود.پزشکان متخصص چشم در اهواز ، بوشهر ، بندرعباس و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

بیماری خشکی چشم

خشکی چشم زمانی اتفاق می افتد که چشم ها قادر به تولید اشک نباشند. به همین دلیل در صورت عدم رسیدگی به این مشکل، چشم ها دچار التهاب می ‌شوند. برای رفع این مشکل در اولین فرصت نزد متخصص چشم پزشک بروید.

بیماری استرابیسم یا انحراف چشم

این بیماری بیشتر در اطفال و کودکان رخ می ‌دهد. البته در بزرگسالان با خستگی چشم، دوبینی، عدم تمرکز چشمی و اختلال در مطالعه همراه می باشد. پس در صورتی که چنین علائمی دارید؛ حتما به سراغ یک متخصص چشم پزشـک بروید.

بیماری یوئیت

بیماری یوئیت به دلیل التهاب چشمی رخ می ‌دهد. علت این بیماری نفوذ باکتری، قارچ، بیماری هایی همچون روماتیسم، لوپوس، سابقه عمل جراحی چشم، ایجاد ضربه‌ ی شدید به چشم و سرطان های خوش خیم چشمی می باشد. پس هنگام ایجاد حساسیت به نور، احساس درد در چشم و اطراف چشم، تاری دید به متخصص چشم پزشک مراجعه کنید.

از دیگر بیماری ‌های شایع چشمی می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· تومورهای چشمی و سرطان

· بیماری اشک ریزش

· بیماری پروپتوز یا همان بیرون زدگی چشم

· بیماری آب سیاه و یا گلوکوم

· انواع بیماری‌های چشمی ناشی از قند خون بالا

انتخاب متخصص چشم پزشک در سایت پی جو

اکنون در صورتی که دچار تاری دید شده اید؛ به نور حساس هستید؛ در چشم‌ ها احساس درد می ‌کنید؛ انحراف چشم، خشکی چشم، قرمزی و زردی چشم، التهاب چشم و هر گونه مشکلی در چشم ها دارید؛ پس سریعا خود را به یک متخصص چشم پزشک برسانید و درمان های مورد نیاز را شروع کنید.

سایت پی جو مرکز معرفی پزشکان متخصصان در هر شهری می باشد. شما می توانید از طریق وب سایت پی جو بهترین متخصص چشم پزشک شهر خود را به همراه آدرس و شماره تلفن متخصص پیدا کنید.

نظرات