همه آنچه در مورد ساعت سیتیزن نمی‌دانید

0

اگر خیلی اهل ساعت هم نباشید نام ساعت سیتیزن را حداقل یکبار شنیده‌اید. این ساعت‌های ژاپنی تنوع محصولات زیادی دارند و با کمک تکنولوژی‌های روز و طراحی زیبا توانستند در بازار به شهرت برسند. تلاش آن‌ها این بوده که ساعت‌های مدرن و دارای امکانات متعدد را با قیمتی ارائه کنند که تمام مردم جهان بتوانند آن را خریداری کنند. نمایش تاریخ و شب و روز، ضد آب در حد شستشوى دست، بدنه و بند استیل رنگ ثابت، شیشه ضد خش، موتور ساخت ژاپن برخی از قابلیت‌های ارائه شده توسط این برند است که در مدل‌های مختلف دیده می‌شود.

ساعت سیتیزن

ساعت لاکچری سیتیزن چیست و چه مشخصاتی دارد؟

بیشتر مردم سیتیزن را به خاطر محصولات سیتیزن سری اکودرایو که با انرژی خورشیدی کار می‌کند و برای ادامه کار به باتری نیازی ندارند می‌شناسند اما شاید ندانید که سری محصولات لاکچری سیتیزن سه موتوره هستند و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

ساعت‌های (Citizen VIP) به صورت تک و ست عروس و دامادی در دسترس هستند. شایت ساعت ارزان قیمت لاکچری مفهوم نامانوسی برای شما باشد اما قابلیت‌های متعدد این ساعت‌ها با قیمت مناسب آن باعث شده که در رده محصولات لاکچری با قیمت مناسب قرار بگیرد. به ویژه زوج‌های جوانی که بودجه زیادی برای خرید ساعت مچی در اختیار ندارند می‌توانند به راحتی این مدل‌ها را خریداری کنند. این ساعت‌ها معمولا قفل کلیپسی مخفی دارند که آن را بسیار خاص و جذاب کرده است. گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب این ساعت‌ها خرید آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. تنوع رنگ و طرح آن‌ها خوب است و می‌توانید در دو رنگ پر طرفدار استیل و طلایی آن‌ها ار خریداری کنید.

ساعت سیتیزن در کجا تولید می‌شود؟

تمام قطعات ساعت‌های سیتیزن داخل کشور ژاپن تولید شده و در خود شرکت مونتاژ می‌شوند. برندهای محدودی در جهان این قابلیت را دارند. در حال حاضر بسیاری برندهای مطرح برای کاهش هزینه‌ها سیاست عدم تمرکز گرایی را در پیش گرفتند و قطعات مختلف ساعت‌های خود را با قیمت‌های مناسب از سراسر جهان تهیه می‌کنند.

این امر قیمت ساعت مچی را پایین آورده اما گاهی کیفیت تمام قطعات یکسان نیست و آن‌ها خیلی زود از کار افتاده یا کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند. سیتیزن برندی است که تمام قطعات خود را به صورت متمرکز در داخل ژاپن تولید می‌کند. موتورهای اختصاصی این برند بسیار باکیفیت هستند و تمرکز این برند کمک کرده در طراحی و تولیدات محصولات خود به هیچ شرکت یا کشور دیگری وابسته نباشند. این به آن مفهوم است که کیفیت تمام محصولات یکسان بوده و خریدار می‌تواند با خیال راحت آن‌ها را خریداری کند.

ساعت سیتیزن توسط دانشمندان تولید می‌شود یا طراحان مد؟

طی سال‌های اخیر صنعت ساعت سازی به تصرف طراحان مد درآمده و بسیاری از برندهای مطرح مد و لباس اقدام به راه اندازی لاین تخصصی ساعت مچی خود کردند. این تحول باعث شده طراحی ساعت مچی پیشرفت کند و زیبایی ظاهری آن دوچندان شود اما حقیقتا کیفیت برخی محصولات بسیار پایین آمده و ساعت‌های فشن معمولا عمر چندان طولانی‌ای ندارند.

تصمیم گیرنده نهایی در کارخانه ساعت سازی سیتیزن دانشمندان هستند و این به آن مفهوم است که کیفیت در این برند هیچگاه فدای ظاهر نشده است.

اگرچه طراحی و ظاهر ساعت‌های سیتیزن زیبا است اما تمرکز اصلی برند روی استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی‌های روز دنیای بوده که این ساعت‌ها را بسیار باکیفیت کرده و عمر طولانی دارند. اگر تصمیم دارید چندین سال با خیال راحت از ساعت خود استفاده کنید و شکل ظاهری و عملکرد آن تغییری نداشته باشد پیشنهاد می‌کنیم به جای ساعت‌های فشن به سراغ برند سیتیزن بروید.

آیا ساعت ستیزن با طبیعت دوست است؟

ساعت سیتیزن یک برند دوستار طبیعت است ساعت‌های (Eco-Drive) این برند که شهرت جهانی دارند با کمترین نور صنعتی هم انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند و به باتری‌ نیازی ندارند. باتری ساعت به راحتی در طبیعت جذب نمی‌شود و به همین دلیل ممکن است به آن صدمه وارد کند.

علاوه بر این سیتیزن در مراحل مختلف ساخت پروتکل‌های خاصی را رعایت می‌کند که کمترین آسیب را به طبیعت وارد کند، بنابراین اگر به محیط زیست اهمیت می‌دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این ساعت‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های برجسته محصولات سیتیزن کدام است؟

اگرچه بیشتر از ۱۰۰ سال از عمر این برند گذشته اما اصول اساسی آن بدون تغییر باقی مانده است. تنوع طرح و رنگ محصولات بالا است و شرکت در تمامی مراحل طراحی و تولید سعی می‌کند راهکارهایی را بکار بندد که قیمت تمام شده محصول گران نشود. همچنین نوآوری و خلاقیت در تولید محصولات این برند بسیار زیاد است. ساعت‌های کوارتزی، مکانیکی یا نوری فرقی نمی‌کند این برند تلاش کرده از تمام انواع موتور برای تولید محصولات خود استفاده کند که همه بتوانند با سلیقه‌ها و توان مالی مختلف آن‌ها را خریدرای کنند.

ساعت‌های این برند به صورت کلی باداوم و مقرون به صرفه هستند در کنار آن لاین‌های اختصاصی زنانه و مردانه ساعت را در سایزهای مختلف تولید کرده و با ارائه ساعت‌های تخصصی مثل غواصی که تا ۲۰۰ متر زیر آب با کیفیت اولیه کار می‌کند توانسته گروه‌های مختلف مشتریان را جذب کند. یک ساعت سیتیزن به اندازه لاکچری‌ترین محصولات موجود در بازار قابلیت‌های متنوع دارد اما از نظر قیمت به هیچ عنوان با محصولات لوکس موجود در بازار قابل مقایسه نیست.

کلام آخر

همه سیتیزن را می‌شناسند اما کمتر کسی فرصت کرده وقت بگذارد و با تاریخچه و مسیری که این برند جهانی سپری کرده بیشتر آشنا شود. این برند کار خود را از ژاپن آغاز کرد اما امروزه در اغلب کشورهای جهان نمایندگی فعال دارد. در رقابت با برندهای دنیای فناوری و ساعت‌های هوشمند ستیزن عملکرد خوبی داشته و با ارائه قابلیت‌های جدید توانسته است دل مشتریان خود را به دست آورد.

این ساعت‌ها با استایل‌های مختلف اسپرت و رسمی ست می‌شود و افرادی خوش پوشی که دوست ندارند برای خرید ساعت مچی هزنیه زیادی کنند می‌توانند به راحتی این محصولات را خریداری کنند. ساعت ستیزین هر ساله محصولات جدیدی را ارائه می‌کند که از نظر طراحی و فناوری قابل مقایسه با محصولات قبل نیستند و همیشه حرف‌های جدیدی برای گفتن دارند.

نظرات