فیلم کامل / ماجرای فیلم دستگیری زن توسط پلیس امنیت اخلاقی درون ون را ببینید

0

فیلم کامل دستگیری زن توسط پلیس امنیت اخلاقی درون ون و ماجرای کامل و جزئیات و علت دستگیری زن توسط پالیس اخلاقی و بردن در داخل ون و واکنش پلیس به فیلم را در این صفحه از مجله حرف تازه می خوانید.

فیلم کامل دستگیری زن توسط پلیس امنیت اخلاقی درون ون

چند روز پیش فیلمی از دستگیری یک زن توسط پلیس اخلاقی و بردن به داخل ون در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره این کلیپ گفت علت دستگیری این زن بدحجابی نبوده و به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس به اتهام دیگری دستگیر شده است.

فیلم کامل / ماجرای جنجالی فیلم دستگیری زن توسط پلیس امنیت اخلاقی درون ون را ببینید

سردا حسین اشتری رئیس پلیس کشور درباره ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یک خانم توسط پلیس منتشر شده است، گفت: موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت.

پاسخ پلیس به فیلم بازداشت یک زن توسط پلیس

اشتری در پاسخ به این سؤال که چرا بعضاً شاهد صحنه‌هایی از برخورد پلیس هستیم که دستمایه دیگران می‌شود و اینکه چه اقداماتی باید صورت گیرد تا آستانه صبر و تحمل نیروهای پلیس افزایش پیدا کند، عنوان کرد: همکاران بنده در اقصی نقاط کشور حضور دارند و با اختیارات و مسئولیت موجود باید با هر بی‌نظمی برخورد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه مبنای کار ما قانون و پلیس مجری قانون است، متذکر شد: باید بر اساس قانون با هر ناهنجاری، کار خلاف قانون و جرم مشهود برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه حتی حق نداریم با یک متهم برخورد خارج از قانون، مسائل شرعی و اخلاقی انجام دهیم، گفت: در جایی ممکن است اتفاقی روی دهد که متأسفانه سریعاً در فضای مجازی منعکس می‌شود، ما نیز ناراحت می‌شویم و به سرعت بررسی خود را انجام می‌دهیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: به طور مثال مدتی قبل همکاران من آقایی را بازداشت کرده و به شکل سختی وی را داخل خودرو می‌بردند، تصور من این بود که شاید این فرد به دلیل سوار شدن بر موتورسیکت بدون استفاده از کلاه ایمنی متوقف شده یا تخلفی داشته است، بعد از پرس‌وجو متوجه شدم، وی سارقی بود که چند دقیقه قبل از بازداشت، کیف خانم را به طرز خشنی درحالیکه این خانم به زمین خورده بود، سرقت کرده و این خانم را به بیمارستان برده بودند همچنین دختر این خانم در محل حضور و حالت نگران‌کننده‌ای داشت اما آن لحظه فیلم‌برداری و عنوان شد که پلیس وی را به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی حین استفاده از موتورسیکلت بازداشت کرده است.

درباره فیلم منتشر شده از بازداشت یک خانم نیز گفت: این موضوع توسط بازرسی پلیس در حال بررسی است و نتیجه آن فردا یا پس‌فردا به من اعلام می‌شود البته باید بگویم موضوع بازداشت این خانم ربطی به حجاب نداشت و موضوع دیگری بود و حکمی برای بازداشت وی وجود داشت.

به گزارش ایسنا سرهنگ مراد مرادی درباره جزئیات این ویدیو گفت در اجرای دستور ویژه فرمانده محترم ناجا مبنی بر دستگیری خانم جوان توسط پلیس امنیت اخلاقی این موضوع رسیدگی قرار گرفته است

بررسی ها نشان می دهد که علت دستگیری او بدحجابی نبوده و مردم و کسبه محل به اتهام دیگری از پلیس خواسته اند که او را دستگیر کنند و این زنان در حین دستگیری اقدام به توهین و پرخاشگری به پلیس کرده است که در نهایت منجر به برخورد تند ماموران قضایی گردیده است

واحد مرکزی خبر سرهنگ کاویانی با بیان اینکه برخورد خارج از ضوابط را نمی‌پذیریم، خاطرنشان کرد: در این ماموریت برخورد نامناسب و خارج از ضوابط ماموران قابل قبول نیست و با ماموران متخلف برخورد انضباطی شد.

سرهنگ پیام کاویانی در واکنش به انتشار این ویدیو با تاکید بر اینکه پلیس برخورد خارج از ضوابط را نمی پذیرد، گفت: اینگونه برخوردهای خارج از ضوابط را نمی پذیریم و در این ماموریت نیز برخورد نامناسب و خارج از ضوابط ماموران به هبچ عنوان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شده است و با ماموران متخلف برخورد انضباطی شد.

گفتنی است در روزهای اخیر ویدیویی از برخورد نامناسب ماموران گشت امنیت اخلاقی پلیس با زنی در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

نظرات