اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ۲۴ سپتامبر با نقش + داستان و عکس ها

0

“فیلم ۲۴ سپتامبر″ با نقش، فیلم ایرانی به کارگردانی مریم ابراهیم وند و تهیه کنندگی مریم ابراهیم وند است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۴ و در ژانر درام، مذهبی و سیاسی ساخته شده است. فیلم ۲۴ سپتامبر که چند سالی است به دلیل بعضی حواشی در توقیف به سر می برد، حالا قرار است به زودی به صورت آنلاین و عمومی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران با نقش ها و داستان بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم 24 سپتامبر با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “۲۴ سپتامبر” روایتگر رویداد فاجعه باز ۲۴ سپتامبر حج است. این فیلم ماجرای مادری است که فرزندش راهی زیارت حج می‌شود و در همان زمان دو حادثه سقوط جرثقیل و حادثه منا اتفاق می‌افتد. فرزند این مادر در سانحه فاجعه منا شهید می شود و به موازات این قصه، داستان شهادت غضنفر رکن آبادی (سفیر سابق ایران در لبنان) و حسن دانش (قاری قرآن) نیز روایت می‌شود.

خلاصه داستان فیلم 24 سپتامبر

گفتنی است امین زندگانی نقش یک قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی را بازی می‌کند که همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک می‌گوید.

دانلود فیلم 24 سپتامبر

این فیلم برای نخستین بار این فیلم در جشنواره مقاومت سال ۱۳۹۵ به نمایش درآمد اما به دلیل اعتراضات خانواده “شهید محسن کارگر” قابل اکران نبود، با تغییر نام شهید با عنوان “حسین محمدی” مراحل پس تولید را پشت سر می‌گذارد.

 

اسامی بازیگران فیلم ۲۴ سپتامبر به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم 24 سپتامبر به همراه نقش

 

دیگر عوامل

تهیه کننده و کارگردان: مریم ابراهیم وند، نویسنده: علی اکبر محلوجیان، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، صدابردار: بهروز معاونیان، گریمور: محمد قومی، تدوینگر: میثم مولایی. آهنگساز: بابک زرین، خواننده: سالار عقیلی، نویسنده: علی اکبر محلوجیان، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، صدابردار: بهروز معاونیان، گریمور: محمد قومی، تدوینگر: میثم مولایی. آهنگساز: بابک زرین، خواننده: سالار عقیلی.

نظرات