اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تعارض با نقش + داستان و عکس ها

0

“فیلم تعارض″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ و در ژانر درام، و اجتماعی ساخته شده است. فیلم تعارض که اولین بار، در بخش نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، حالا قرار است بعداز اکران جهانیدر ایتالیا به زودی به صورت آنلاین و مجازی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران با نقش ها و داستان بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تعارض با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “تعارض” روایتگر ماجرای یک زوج ایرانی است. در خلاصه فیلم سینمایی ” تعارض ” این چنین آمده است: ” احساس می‌ کنم دیوونه شدم… یه جورایی به تمام دوربین‌ های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم… اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌ کنم پشت همه این دوربینا یه نفره… یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه! “

خلاصه داستان فیلم تعارض

این فیلم سیاه و سفید که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، بعد از اکران در جشنواره فجر، اکنون در حضور بین‌المللی‌اش به بخش اصلی و مسابقه چهارمین جشنواره Festival del Cinema di Castel Volturno ایتالیا راه پیدا کرده است.

دانلود فیلم تعارض

این جشنواره با هدف حمایت از فیلم‌ها و فیلمسازان مستقل ایجاد شد که در آن سینما نه تنها در جنبه هنری و فرهنگی خود، بلکه به‌عنوان حرفه و فرصت‌های شغلی نیز ارائه می‌شود.

 

اسامی بازیگران فیلم تعارض به همراه نقش

  • رضا بهبودی
  • سودابه بیضایی
  • محمد صدیقی مهر
  • پریسا محمدی
  • حامد رحیمی نصر
  • رقیه افشین پور
  • و…

اسامی بازیگران فیلم تعارض به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفی، تهیه‌ کننده: سید امیر سیدزاده، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویی، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سیدزاده، جانشین تولید: حامد آزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مرجان بقایی، گرافیست: علی قدیمی، عکاس: رامونا میریان، مشاور رسانه‌ ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

نظرات