عکس های از مدل میکاپ عروس ۲۰۲۲ جدید و زیبا

0

“ مدل میکاپ عروس ۲۰۲۲ جدید “، صبح روز عروسی صورت را بشویید و مرطوب کنید و پوست را می توانید با یک لایه برداری ملایم لایه برداری کنید و از ماساژ دادن زیاد جلوگیری کنید ، تا پوست زیبا جلوه کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل میکاپ عروس ۲۰۲۲ جدید در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. آرایشگر مورد نظر برای شروع کار و زیباتر شدن چهره عروس خانم زیر سازی های مناسب را انجام میدهد که هم تخصص خود را در این زمینه نشان دهد و هم عروس بفهمد که در انتخاب آرایشگر خود اشتباه نکرده است.

مدل میکاپ عروس ۲۰۲۲ جدید

از هایلایتر برای براق شدن چهره به جای درخشش سایه های براق استفاده می شود و از هایلایتر برای پل بینی ، چانه ، پیشانی و نواحی برجسته صورت استفاده میشود. پودر با استفاده از یک برس متوسط ​​روی پیشانی ، کناره های صورت و چانه توزیع می شود ، و سپس یک پودر برنز دو درجه تیره تر از کرم پایه در دو طرف صورت استفاده می شود.

مدل میکاپ لایت عروس جدید ۱۴۰۰

استفاده از کانتورینگ در آرایش برای نشان دادن استخوان های صورت ، این نوع آرایش های سنگین ممکن است برای روز عروسی مناسب نباشدسایه های براق را در مکان های اشتباه قرار ندهید: مانند بینی ، پیشانی ؛ جایی که پوست چرب به نظر می رسد.آرایش روشن هنگام عکس گرفتن نور را منعکس می کند ، لکه های سفید روی صورت را در تصویر باقی می گذارد . مکان های مناسب برای استفاده از آرایش روشن استخوان های گونه ، بالای لب ها و زیر ابروها است.

 

 

 

 

 

نظرات