کلکسیونی از انواع طرح ناخن پا جدید ۲۰۲۲ ترند امسال

0

“ طرح ناخن پا جدید ۲۰۲۲ “، ناخن‌ های خود را گرد نگیرید و گوشه‌های آنرا نچینید. بهتر است ناخن‌ها را صاف و چهارگوش گرفته سپس اطراف آنرا کمی سوهان بکشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع طرح ناخن پا جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای سلامت ناخن پا از کفش مناسب استفاده کنید. پوشیدن کفش‌ های نوک‌تیز و تنگ به ناخن ‌ها آسیب رسانده و ممکن است باعث فرورفتن آنها در گوشت و یا شکستن آنها گردد.

طرح ناخن پا جدید ۲۰۲۲ جدید

ناخن‌ های خود و پوست اطراف آنرا نکنید! اینکار علاوه بر آسیب به بافت ناخن زمینه را برای ابتلا به بیماری‌ های قارچی فراهم می‌کند. شکنندگی ناخن گاهی به علت بیماری های داخلی و بیماری های پوستی است.کم خونی و بیماری های تیروئید ممکن است روی قوام و خصوصیت ظاهری ناخن تأثیر داشته باشد.

قسمتی از پوست که بدنه ناخن روی آن قرار گرفته و مانند بستری صفحه ناخن را در خود جای داده، بستر ناخن است. بستر ناخن دارای عصب بوده و از اعصاب و رگهای خونی تغذیه می‌کند و سبب رشد مداوم ناخن می‌شود. قسمتی از بستر ناخن نیز که زیر ریشه ناخن گسترش یافته و حاوی عصب، لنف و رگهای خونی است، ماتریکس نام دارد که سبب ایجاد ناخن و سخت شدن سلولهای آن می‌شود.

مدل طراحی ناخن پا جدید ۱۴۰۰

اگر ناخن کمتر از دو ثانیه به رنگ اصلی اش باز نگردد یعنی بستر ناخن دچار کمبود آبی است. در طولانی مدت این کمبود آب باعث شکنندگی ناخن می شود؛ بنابراین برای حفظ سلامتی ناخن هایتان به مقدار کافی آب بنوشید.خوردن منابع پروتئینی متنوع می تواند به شما این اطمینان را بدهد که برای داشتن ناخن هایی سالم به اندازه کافی آمینو اسید مصرف کرده اید.

طراحی ناخن پا ۲۰۲۲

طراحی ناخن دست و پا جدید

کاشت ناخن پا فرنچ

طرح ناخن پا قرمز

طراحی ناخن پا ساده و شیک

شیک طراحی ناخن پا

طرح ناخن شست پا

نظرات