جدیدترین مدل ابرو دخترانه کلفت ۲۰۲۲ لیفت شده جذاب

0

“ مدل ابرو دخترانه کلفت ۲۰۲۲ “، پیش از هر چیز بهتر است بدانید که مدل ابرو ارتباط مستقیمی با فرم صورت دارد. در واقع اگر می‌خواهید مدل ابرو اسپرت یا جذابی داشته باشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل ابرو دخترانه کلفت ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. مدل ابرو دخترانه پهن و ابرو طبیعی از ترند‌های اصلی آرایش مدرن این سال‌های اخیر محسوب می‌شوند.

مدل ابرو دخترانه کلفت ۲۰۲۲ جدید

بهتر است بدانید که فرم صورت شما یکی از عواملی است که می‌توانید بر اساس آن فرم و مدل ابرو را انتخاب کنید.اگر صورت گردی دارید، مدل ابرو هشتی و پهن مناسب صورت شما است. معمولاً ابرو هلالی و گرد مناسب صورت‌های بدون زاویه و گرد نیست.اگر فرم صورتتان مربعی است، مدل ابرو پهن و هلالی مناسب شما خواهد بود. با این حال توصیه می‌کنیم سراغ مدل ابرو نازک، کوتاه یا به اصطلاح ابرو شیطانی نروید.

مدل ابرو دخترانه برای صورت گرد ۱۴۰۰

در صورتی که فرم صورتتان قلبی شکل است، توصیه می‌کنیم سراغ مدل ابرو هلالی یا ابروهایی با دم کوتاه بروید، چرا که این مدل ابروها آرایش شما را طبیعی‌تر نیز نشان می‌دهند. دم ابرو بلند و کوتاه دیگر در ترند آرایشی ۲۰۲۰ قرار ندارند. در واقع دم ابرو بلند باعث می‌شود که صورت ناراحت به نظر برسد و دم ابرو کوتاه یا به اصطلاح شیطانی، باعث می‌شود که حالت صورت عصبانی شود. یکی از روش‌های قدیمی کشیدن ابرو، ایجاد یک شکستگی یا هشتی بالای ابرو بود. اما این روزها بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها سعی دارند که مدل ابروها را طبیعی‌تر جلوه دهند.

مدل ابرو دانشجویی

مدل ابرو عروس

مدل ابرو اسپرت دخترانه بلند

مدل ابرو دخترانه پهن و کوتاه

مدل ابرو پهن و بلند

مدل ابرو دخترانه نوجوان

اسم مدل ابرو

مدل ابرو صاف دخترانه

 

 

نظرات