مدل آرایش چشم ساده ۲۰۲۲ بی نهایت زیبا و شیک با طرحهای جدید

0

“ مدل آرایش چشم ساده ۲۰۲۲ “، آرایش چشم معمولا کار چندان آسانی نیست و نیاز به کمی مهارت دارد؛ چه شما فردی باشید که عاشق آرایش کردن هستید و در متدهای آرایشی مختلف مهارت دارید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع  مدل آرایش چشم ساده ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. کافیست در هنگام آرایش کردن چشم‌هایتان این نکات را رعایت کنید تا خیلی زود از یک فرد تازه‌ کار، به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل بشوید.

مدل آرایش چشم ساده ۲۰۲۲ جدید

ممکن است که کشیدن خط چشم برای شما کار چندان مهمی نباشد و اصلا عادت نداشته باشید که انجام دادن ان را در فرآیند آرایش کردن صورت خود بگنجانید. قبل از هر کاری بهتر است مطمئن شوید که پلک‌های چشم‌تان کاملا تمیز هستند. سپس بر روی آنها کمی پرایمر آرایشی مخصوص چشم بزنید. برای اینکه بتوانید یک خط چشم دنباله‌دار زیبا و بی‌نقص بکشید، بهتر است که از یک خط چشم مایع استفاده کنید. در ابتدا روی قسمت میانی خط مژه خود یک خط صاف بکشید و سپس این خط را به سمت گوشه بیرونی و گوشه درونی چشم ادامه بدهید.

آرایش چشم ساده و زیبا ۱۴۰۰

برای اینکه مژه‌هایتان پرپشت‌تر به نظر برسند، بهتر است تا جایی که می‌توانید خط چشم را نزدیک به خظ مژه بکشید. بدین ترتیب، اینطور به نظر می‌رسد که این خط مشکی به طور طبیعی جزئی از خط مژه‌های شما است. برای اینکه یک خط چشم کاملا صاف و دقیق بکشید، اطمینان حاصل کنید که نوک خط چشم شما نازک است. بدین ترتیب، فرم خط چشمتان زیباتر می‌شود.

آرایش چشم در خانه

بهترین آرایش چشم

آرایش چشم دخترانه ساده

مدل آرایش چشم لایت

آرایش چشم عروس

سایه چشم دخترانه مجلسی

سایه چشم دخترانه جدید

آرایش چشم دخترانه برای عروسی

 

نظرات