مدل ارایش لایت جدید دخترانه همراه میکاپ اروپایی ۲۰۲۲

1

“ مدل ارایش لایت جدید دخترانه ۲۰۲۲ “، آرایش لایت یا آرایش اروپایی که با نام‌های آرایش ملایم یا آرایش دخترانه هم عنوان می‌شود سبکی از آرایش است که حالت طبیعی از آرایش را روی صورت ایجاد می‌کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل ارایش لایت جدید دخترانه ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. یکی از کاربردی ترین رنگ‌ها رنگ قهوه ای در دجه‌های متفاوت است. و خط چشمی بسیار ظریف و مژه هایی کم ریمل.

مدل ارایش لایت جدید دخترانه

در آرایش لایت هدف زیبا سازی صورت بدون نشان دادن آرایش آن است پس کافیست از یک سایه کمرنگ و یا با یک خط چشم ظریف و باریک به چشمان خود حالت داده و از هرگونه آرایش چشم دیگری پرهیز کنید. از رنگ های طبیعی تری استفاده کرده و به کمک یک رژگونه ملایم که به رنگ پوست و لباس شما بیاید، گونه های خود را زیباتر و برجسته تر نشان دهید.

مدل میکاپ لایت دخترانه ۱۴۰۰

با استفاده از برق لب رژ لب کمرنگی روی آن بزنید. البته رژ لب خود را متناسب با لباس و رنگ پوست خود انتخاب کرده و خط لب را نیز فراموش نکنید. درآرایش عروس به سبک لایت از رنگ های روشن استفاده می شود. آرایش لایت به دلیل اینکه در اروپا بیشتر استفاده می شود به آرایش عروس اروپایی شناخته شده است. در سبک آرایش عروس لایت رنگ ها بسیار ملایم و متناسب با هم انتخاب می شود. خانم سارا عسگری استفاده از رنگ های بژ، صورتی، گلبهی و … در سبک آرایش لایت و اروپایی توصیه می کنند.

1 دیدگاه در “مدل ارایش لایت جدید دخترانه همراه میکاپ اروپایی ۲۰۲۲

  1. کاربر گفت:

    وصیت نامه شهید مدافع حرم جواد محمدی دینانی:
    اگر خداوند شهادت را نصیبم کرد بنده از شهدایی هستم که یقه بی حجاب ها و مروّجان بی حجابی را در آن دنیا میگیرم.

نظرات