بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش از ایران تا مالزی + عکس های خانوادگی و شغل

0

کوثر عباسی رقصنده کیست؟ بیوگرافی و سوابق کوثر عباسی مربی رقص و یوگا و همسرش +عکس ها و زندگی شخصی و هنری از ایران تا مهاجرت به مالزی و خانواده کوثر عباسی مربی رقص و یوگا ایرانی تبار و همسرش و پیج اینستاگرامش و زندگینامه از زبان خودش از خوزستان تا مالزی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی کوثر عباسی رقصنده ایرانی تبار و همسرش از ایران تا مالزی + عکس های خانوادگی و شغل و اینستاگرام

بیوگرافی کوثر عباسی و همسرش

کوثر عباسی, در سال ۱۳۶۳ در بندر ماهشهر استان خوزستان متولد شد. گفتنی او ورزشکار و مربی یوگا و رقص ایرانی تبار است که هم اکنون در کشور مالزی زندگی میکند.

زندگینامه کوثر عباسی

ازدواج و همسر

او در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

بیوگرافی کوثر عباسی رقصنده

فعالیت های ورزشی

کوثر یک ورزشکار ایرانی تبار است که از پانزده سالگی به کشور هندوستان به قصد تحصیل رفته و از هندوستان نیز برای تحصیلات عالیه در رشته یوگا و رقص راهی مالزی شد‌، اما این مهاجرت باعث شد تا برای همیشه در مالزی ماندگار شود و حالا سال هاست که به عنوان مربی یوگا و رقص در مالزی فعالیت دارد.

کوثر عباسی ۲۳ مهر ۱۴۰۰ مهمان برنامه چند شنبه با سینا بود و بیوگرافی کامل از زندگی شخصی و کاری از تولد در ایران تا مهاجرت و ورزش یوگا برای بینندگان این برنامه ارائه کرد.

کوثر عباسی چند شنبه با سینا کیست

همه فعالیت های خانم عباسی فقط یوگا نیست او برای اجرای برنامه رقص ملی برای مراسم و مناسبت های ملی کشورهایی چون هندوستان و تاجیکستان و مالزی دعوت شده و اجرای بسیار زیبایی انجام داده است.

خانواده او ابتدا با شغل و فعالیتش در زمبنه رقص مخالف بودند، اما حالا یکی از حامیان او هستند.

بیوگرافی کوثر عباسی مربی رقص با عکس

عکس های کوثر عباسی

کوثر همیشه رویای یک رقصنده حرفه‌ای شدن را در سر داشت، اما با مخالفت پدر و مادرش روبرو شد، پدر و مادرش دوست داشتند که او دکتر شود و رقص را به صورت تفریحی انجام دهد، اما کوثر تصمیمش را گرفته بود و براب همین به بهانه تحصیل راهی مالزی شد.

۷ سال بعد از کار حرفه ای در رشته رقص، در نهایت پدر و مادرش با شغل او کنار آمدند.

عکس های جدید کوثر عباسی

او بعد از مهاجرت به هند و مالزی موفق می‌شود جوایز متعددی را در فستیوال‌های رقص به دست بیاورد و در سال ۲۰۱۰ به مالزی می‌رود و در آن‌جا موفق به کسب نخستین جایزه‌‌اش در یک رقابت بین‌المللی می‌شود.

او بعد از انتشار اخبار و ویدئوها و موفقیت های زیاد جهانی، تصمیم می‌گیرد خود را به عنوان پناه‌جو به کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل در مالزی معرفی کند.

کوثر می‌گوید که هرچند چند جایزه‌ در “رقص لاتین”دریافت کرده، اما برای «رقص عربی» پیشنهادهای کاری بهتری وجود دارد.

نظرات