بهترین شیرآلات ظرفشویی شلنگدار و معمولی

0

شیر ظرفشویی به دلیل تعدد استفاده زیاد، بیشتر از مابقی شیرآلات در معرض خرابی و تعویض میباشد. بر همین اساس انتخاب شیر ظرفشویی مطمئن که دردسری های ما را در اینده کمتر کند، بسیار مهم و ارزشمند به شمار می اید. اما انتخاب از میان برند ها و انواع مدل آنها نیز از دیگر چالش خرید شیر ظرفشویی میباشد که به آن برخواهیم خورد.

 خرید بهترین شیرظرفشویی

ما در این مقاله سعی کرده ایم که در ابتدا نگاهی مختصر به انواع شیر ظرفشویی موجود در بازار انداخته باشیم که شما بتوانید در ابتدا نوع شیر ظرفشویی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و در بخش بعدی به سراغ معرفی بهترین شیر ظرفشویی از هر نوع میرویم تا شما انتخاب مناسب بر اساس نیاز خودر داشته باشید.

لازم به ذکر است که محصولات انتخاب شده از سه برند معروف شیرآلات قهرمان، شیرآلات راسان و شیرآلات شودر از داخل سایت ماوی هام و دیجی کالا میباشد. و شما میتوانید خرید شیرآلات بهداشتی قهرمان و یا هر برند دیگر را از این دو سایت تهیه فرمایید.

انواع شیرآلات ظرفشویی

شیرآلات را به طور کلی میتوان با انواع مختلفی نظیر جنس بدنه، رنگ، ابکاری و… دسته بندی کرد، اما ما در اینجا سعی کرده ایم دسته بندی اختصاصی شیرآلات ظرفشویی را برای شما اورده باشیم;  به طور کلی شیرآلات اشپزخانه یا سینک به سه دسته معمولی، شلنگدار یا شاوری و تصفیه یا دومنظوره دسته بندی میشوند که در ادامه به هرکدام از این موارد را خدمت شما توضیح خواهیم داد.

اگر با هریک از این موارد اشنا هستید میتوانید این بخش را نادیده گرفته و به سراغ بخش بعدی محتوا که مربوط به معرفی بهترین مدل های از انواع برند ها هستند بروید.

شیر ظرفشویی معمولی و دیواری

شیرآلات معمولی از آن دست از شیرآلات میباشد که عمومیت بالایی داشته و احتمالا تا به حال آنها را صورت متعدد دیده باشید. قیمت این نوع شیرآلات معمولا کمتر از دو دسته دیگر بوده و میتوانید آنها به صورت متصب به سینک و یا اتصال به دیوار دیده باشید.

شیر ظرفشویی شلنگدار  یا شاوری

شیرآلات شلنگدار که به اسم شاوری نیز شناخته میشود از آن دست از شیرآلات میباشد که عموما مناسب سینک های بزرگی میباشد که نیازمند آن است تا در صورت نیز سری شیر قابلیت جدا شدن از بدنه شیر را به واسطه شلنگی داشته و میتوانید در سراسر سینک از آنها بهره ببرید.

قیمت این نوع شیرآلات معمولا گران تر از نسخه معمولی شیرآلات بوده و در برخی از برند ها نیز میتوانید از این شیرآلات در نسخه های میان قیمت نیز خریداری کنید.

شیر ظرفشویی دومنظوره  یا تصفیه دار

شیر ظرفشویی دو منظوره از آن دست شیرآلاتی میباشد که علاوه بر داشتن خروجی جهت شستشو ظروف، یک خروجی دیگر برای استفاده از خروجی تصفیه آب دارند. این شیرآلات که معمولا در قیمت میان رده و گران قیمت شیرآلات هر برند میباشد برای افرادی مناسب است که دارای تصفیه آب در سیستم لوله کشی خانه خود هستند.

لازم به ذکر است برخی از شیرآلات دارای شیر ظرفشویی شاوری و دومنظوره به صورت همزمان میباشند که به طبع از قیمت بالاتری برخوردارند.

بهترین شیر ظرفشویی شلنگدار

از انجایی همیشه قیمت خرید در هر چیزی از اهمیت بالایی برخوردار است ، ما سعی کرده ایم که بهترین مدل شیرآلات شاوری یا شلگندار را در دو گروه ارزان قیمت و گران قیمت برای شما اماده کنیم.

یکی از این دو مدل در رده قیمت مقرون به صرفه و متوسز میباشد که ما مدل مروارید برند راسان را انتخاب کرده ایم و دیگری شیر ظرفشویی ارس از شیرآلات  قهرمان میباشد که جزء محصولات گرانقیمت به شمار می اید.

شیر ظرفشویی شلنگدار  مروارید از  شیرآلات راسان

شیر ظرفشویی شاوری مروارید راسان از ارزان ترین مدل شیرآلات شلگندار در بازار میباشد که شما میتوانید از این برند معروف و با کیفیت تهیه کنید.

بهترین شیر ظرفشویی شلنگدار راسان

در کنار قابلیت شلگندار بودن در این مدل، میتوانید از سردوش دو حالت آن نیز بهره ببرید. بدنه این شیرآلات از جنس الیاژ برنج بوده که با ابکاری با کیفیت کروم و لایه ای الکترواستاتیک ساخته شده است. مدل مروارید راسان با بهره بری از به روز ترین استاندارد های جهانی به همراه دو شلنگ پیشوار حصیری و ۵ سال ضمانت کالای راسان به خریداران ارسال میشود.

شیر ظرفشویی شلنگدار  ارس از  شیرآلات قهرمان

از انجایی که شیرآلات شلنگدار به صورت معمول از قیمت بالایی برخوردار است، انتخاب در میان برند های مختلف میتواند کار بسیار سختی باشد.

بهترین شیر ظرفشویی شلنگدار قهرمان

ما با انتخاب برند شیرآلات قهرمان و مدل ارس این شیرآلات به عنوان بهترین شیر شلنگدار ظرفشویی، سعی کرده ایم که پیشنهادی مطمئن را به شما داده باشیم.

 

شیر ظرفشویی  علم فنری قهرمان مدل ارس طلایی، یکی از لوکس ترین و گرانترین سری های شیرآلات قهرمان به حساب می اید که دارای با طراحی مدرن این شیرآلات در کنار رنگ طلایی براق کلاسیک آن، باعث ایجاد طرحی منحصر به فرد شده که هم سازگاری با سازه های مدرن دارد و هم میتوان در معاری های کلاسیک از ان بهره برد.

بدنه این شیرآلات از الیاژ برنج با کیفیت ساخته شده، و از مغذی و آبفشان مرغوب در کنار کارتریج اسپانیایی استاندارد در تولید این محصول استفاده شده است. تا علاوه بر ظاهری ظریف و زیبا، از بدنه و ساختاری مستحکم برخوردار باشد. این شیرآلات نیز مانند سایر شیرآلات قهرملان دارای ۵ سال ضمانت واقعی شرکت قهرمان میباشد.

بهترین شیر ظرفشویی معمولی

شیر ظرفشویی صدف از  شیرآلات راسان

در میان رده مقرون به صرفه شیرآلات معمولی مدل صدف برند راسان میتواند یک گزینه مناسب برای خرید شیرآلات باشد. ای شر ظرفشویی اهرمی دارای علم بلند بوده و از دستگیره زاماک برخوردار است.

بدنه این شیرآلات نیز از الیاژ برنج با کیفیت میباشد و شما میتوانید این مدل شیر ظرفشویی را در رنگ های طلایی، سفید و کروم خریداری کنید. از دیگر ویژگی این شیرآلات میتوان به طراحی مینیمال و فلکه شیر بالارونده در کنار وزن ۱٫۲۵۰ گرمی آن اشاره کرد.

شیر ظرفشویی صدف راسان از ارزان ترین شیرآلات معمولی میباشد که شما میتوانید با خیال راحت آنرا در کنار دو سال ضمانت کارتریج و ۵ سال ضمانت سایر قطعات خریداری کنید.

شیرآلات ظرفشویی

شیر ظرفشویی بیزانس از شیرآلات شودر

اما محصول دیگر این مقاله بیزانس از برند شودر میباشد که با نمایی کلاسیک از محصولات گران و با کیفیت شیر ظرفشویی معمولی میباشد.

مدل بیزانس شودر در ابکاری های طلایی، طلایی مات و کروم با بدنه ای از الیاژ برنج و کارتریج ۳۵ میلیمتری با ارتفاع ۳۹ سانتی متر تولید میشود که پرلاتور کاهنده مصرف آب در کنار رسوب پذیری پایین از دیگر ویژگی این شیر ظرفشویی با کیفیت میباشد.

این شیر که بسیار مقاوم در برابر دمای سرد و گرم میباشد دارای ۵ سال ضمانت شرکت شودر نیز میباشد.

بهترین شیر ظرفشویی دومنظوره

اما محصولات نهایی که میخواهیم خدمت شما معرفی کنیم بهترین شیر ظرفشویی دومنظوره میباشد که از علم فنری نیز برخوردار است.

بهترین شیر ظرفشویی دومنظوره

شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان قهرمان مدل انتیک ، جزء محصولات گران قیمت و لوکس قهرمان به شمار می اید. مدل انتیک کروم با پیروی از اسم خاص خود، دارای طراحی به سبک کلاسیک و نفیس بوده و نمایی خاص و لوکس

به خانه شما میدهد. جنس بدنه این سری از محصولات قهرمان از الیاژ برنج میباشد و در ابکاری های طلایی، طلایی مات، کروم و کروم مات به همراه ۵ سال ضمانت کالا رخوردار است.

اگر به دنیال شیرآلات با ظاهری قدیمی اما نفیس و ارزشمند هستید سری انتیک از محصولات قهرمان بهترین انتخاب شما میتواند باشد که با یک تیر، دو نشان بزنید.

نکته پایانی خرید بهترین شیر ظرفشویی

در نهایت خرید باید بر اساس نیاز شما باشد; ما سعی کردیم در این نوشته حوزه های مختلف نظیر قیمت های ارزان و گران و انواع شیر ظرفشویی را پوشش دهیم تا شما به صورت راحت و مختصر محصول مورد نظر را با نیازتان تطبیق دهید.

و در انتها  دوباره لازم به ذکر است که محصولات انتخاب شده از سه برند معروف شیرآلات قهرمان، شیرآلات راسان و شیرآلات شودر از داخل سایت ماوی هام و دیجی کالا میباشد.

نظرات