ماجرای جنجالی شلیک به دختران و زنان اصفهانی و آزادی شلیک کننده + علت

0

ماجرای جنجالی شلیک به دختران و زنان در اصفهان از پشت و آزادی شلیک کننده به قد وثیقه و علت شلیک و تیراندازی به زنان و دختران در خیابان های اصفهان و ماجرای آزادی با قید وثیقه و توضیح رئیس کل دادگستری استان اصفهان را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

ماجرای جنجالی شلیک به دختران و زنان اصفهانی و آزادی شلیک کننده

شلیک به دختران و زنان در اصفهان

خبر شلیک به زنان و دختران در خیابان‌های اصفهان با تفنگ ساچمه ای جنجالی شده و بازتاب گسترده ای داشته است و شماری از خانواده‌های زنان جوانی که در مردادماه در اصفهان هدف تیراندازی پنهانی یک مرد قرار گرفته بودند، به روند رسیدگی به این پرونده و به‌خصوص «آزاد شدن متهم به قید وثیقه» اعتراض کردند.

روزنامه شرق نوشت: شهرزاد همتی خبرنگار روزنامه شرق بعد از تماس یکی از خانواده ها برای تهیه گزارش به اصفهان رفته و با خانواده سه دختر که به آنها شلیک شده، صحبت کرده است.

خانواده هر سه نفر می گویند در خیابان از پشت با تفنگی که ظاهرا ساچمه ای و مخصوص شکار بوده، به این سه زن جوان شلیک شده طوری که مجبور شده اند به بیمارستان مراجعه کنند.
در این گزارش گفته شده که یکی از خانواده ها هنگام حضور در بیمارستان متوجه شده که دست کم پنج نفر در بیمارستان به این علت بستری شده اند.

در گزارشی آمده است که مردی که در اصفهان از پشت به زنان شلیک می‌کرده، بعد از چند روز با وثیقه آزاد شده است.

همچنین ببینید: ماجرای کامل تیراندازی در سعادت آباد و درگیری اوباش بخاطر دختر + فیلم کامل

واکنش رئیس کل دادگستری استان اصفهان

در پی انتشار گزارشی در یکی از روزنامه‌ها با عنوان «شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» رئیس کل دادگستری استان اصفهان در واکنش به این موضوع، اطلاعات منتشر شده را نادقیق دانست.

محمدرضا حبیبی در رابطه با جزییات این ماجرا گفت: پس از تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، متهم به سرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تائید و مشخص می‌شود وی با استفاده از سلاح ساچمه‌ای به تیراندازی به سه خانم اقدام کرده است.

در جریان رسیدگی به این پرونده، فقط یک نفر از آن‌ سه نفر به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند و طبق نظر پزشکی قانونی جراحت وارده به این فرد از نوع جراحت دامیه و جزئی بوده است.

وی در ادامه ضمن تکذیب ادعاها در مورد آزاد شدن متهم حادثه بعد از چندین روز گفت: متهم قریب به دو ماه بازداشت موقت بوده و تحقیقات مفصل و کاملی در این زمینه صورت می‌گیرد و پس از تکمیل تحقیقات و رفع ابهامات پرونده، به موجب قانون قرار وی به وثیقه تبدیل و با قرار تامین کیفری مناسب آزاد می‌شود. رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه پرونده مسیر قانونی خود را طی می‌کند، گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

شلیک کننده به زنان و دختران در اصفهان کیست

در کمتر از ۴۸ ساعت متهم به تیراندازی را شناسایی و بازداشت می‌کنند؛ مردی، به‌گواهی قربانیان، حدوداً ۳۵ ساله.

نظرات