بیوگرافی محمد بنا و همسر اول و دومش و پسرش بابک + عکسهای خانوادگی و مسابقات

0

بیوگرافی محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی و همسر اولش ماریا و همسر دومش و پسرش بابک + عکس خانواده و اینستاگرام محمد بنا و تصاویر و زندگی شخصی او را در ادامه در مجله حرف تازه می بینید. محمد بنا (Mohammad Bana) کشتی گیر و مربی تیم ملی کشتی آقایان ایران است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان ۲۰۲۱، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل محمد بنا، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران و پسر محمد بنا می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی محمد بنا و همسر اول و دومش و پسرش بابک + عکسهای خانوادگی و مسابقات

بیوگرافی محمد بنا

محمد بنا، کشتی گیر فرنگی، مربی و ورزشکار تیم ملی کشتی ایران در ۱۵ مرداد ۱۳۳۷ در تهران متولد شد. او در دبیرستان ادبیات فارسی خواند سپس وارد کشتی فرنگی شد و حالا بهترین مربی جهان میباشد.

 

فعالیت های ورزشی

بنا تنها مدال جهانی ایران در وزن ۶۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و اولین مدال جهانی کشتی فرنگی ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ را در سال ۱۹۸۳ به دست آورد. او در سال ۱۳۶۷ وقتی ۳۰ ساله بود از کشتی خداحافظی کرد و به آلمان مهاجرت کرد او ۱۵ سال در این کشور به شغل رستوران داری مشغول بود.

جوانی محمد بنا

او در دو مقطع مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران شده و موفقیت‌های قابل توجهی را با این تیم کسب کرده و یکی از برجسته‌ترین مربیان کشتی جهان به‌شمار می‌رود. وی بار اول در سال ۲۰۰۵ هدایت این تیم را بدست گرفت. روش‌های کاری او به قدری مورد توجه کارشناسان قرار داشت که حتی گرم کردن ورزشکاران توسط او نیز مورد فیلمبرداری قرار می‌گرفت. با هدایت او تیم ملی کشتی فرنگی ایران ۳ سال پیاپی صاحب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

بیوگرافی محمد بنا

در المپیک ۲۰۱۲ لندن تیم کشتی ایران با سرمربیگری بنا معروف به آقای خاص، برای اولین بار در تاریخ کشتی فرنگی قهرمان المپیک شد. در این المپیک تیم ایران با درخشش حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی صاحب سه مدال طلا شد و به مقام نخست تیمی دست یافت.

زندگینامه محمد بنا

گفتنی است در سال ۲۰۱۶ پس از کسب نتایج ضعیف در المپیک ریو با کسب دو مدال نقره از کشتی خداحافظی کرد. او دوباره در آبان ۹۷ بعنوان سرمربی کشتی شروع بکار کرد.

 

ازدواج و همسر محمد بنا

محمد متاهل است. او تاکنون دو بار ازدواج کرده است. محمد بنا در زمان حضور خود در کشور آلمان با یک خانم اسپانیایی ازدواج کرد اما با وجود به دنیا آمدن فرزند دختری این زندگی در نهایت به جدایی ختم شد. او سالها بعد در سال ۱۳۹۵ وقتی ۵۸ ساله بود قبل از المپیک ریو با خانومی در یک مراسم آشنا شد و پس از مدتی با هم ازدواج کردند.

پسر محمد بنا

بنا یک پسر به نام بابک دارد که واکنش او با تماشای پدرش در تلویزیون در مسابقات کشتی جهان نروژ ۲۰۲۱ دیدنی و سوژه رسانه ها شد

عکس مادر همسر اول بنا

محمد بنا و همسرش

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی mohammad.bana در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید محمد بنا و عکس پسرش بابک

محمد بنا و پسرش

عکس جدید محمد بنا

محمد بنا و پسرش

عکس جدید محمد بنا

عکس جدید محمد بنا

با ما همراه باشید.

نظرات