بیوگرافی انیس طاهری نسب دانشجوی پزشکی دزفول با علت دقیق فوت + اینستاگرام

0

بیوگرافی و علت دقیق فوت انیس طاهری نسب دانشجوی پزشکی دزفول با ماجرای فوت و اهدای عضو + اینستاگرام و بیوگرافی و درگذشت انیس طاهری دانشجوی علوم پزشکی دزفول با عکس و پیج اینستاگرام انیس طاهری و ماجرای اهدای عضو

بیوگرافی انیس طاهری نسب دانشجوی پزشکی دزفول با علت دقیق فوت + اینستاگرام

بیوگرافی انیس طاهری نسب

انیس طاهری نسب دانشجوی علوم پزشکی دزفول متولد ۱۳۷۷ در دزفول دانشجوی پزشکی بود که که براثر مرگ مغزی در بیمارستان بستری بود پس از موافقت خانواده با اهدای اعضای وی، به بیمارستان گلستان اهواز منتقل و اعضای وی به ۳ بیمار نیازمند اهدا شد.

سوابق و علت فوت و درگذشت انیس طاهری نسب

مرحومه انیس طاهری نسب، در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال تحصیل بود و ترم آخر خود را سپری می‌کرد، براثر مرگ مغزی مدتی بر تخت بیمارستان بستری بود که پس از موافقت خانواده مرحومه اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

بیوگرافی انیس طاهری نسب دانشجوی پزشکی دزفول با علت دقیق فوت + اینستاگرام

جواد شریعتی، ️مدیر دفتر پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با اعلام خبر اهدای اعضای بدن یک زن جوان ۲۳ ساله دچار مرگ مغزی به بیماران نیازمند اظهار داشت: با تایید کمیسیون پزشکی بیمارستان گلستان اهواز، زن جوانی که دچار مرگ مغزی شده بود، با موافقت خانواده‌اش اعضای بدنش به ۳ بیمار نیازمند عضو، اهدا شد و این زن جوان نجات بخش زندگی آنان شد.

وی افزود: فرآیند اهدای اعضای این زن که دانشجوی ترم آخر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بود، در اهواز و در بیمارستان گلستان انجام شد که شامل دو کلیه بود که به خانم ۴۳ ساله و به یک آقای ۵۴ ساله ساکن این شهر اهدا شدند و کبد این زن جوان نیز به شیراز منتقل و به بیمار نیازمند پیوند داده شد..

اهدای عضو

مرحومه طاهری نسب با تشخیص مرگ مغزی در بخش آی سی یو قلب بیمارستان بستری بود که با کسب رضایت خانواده توسط بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ دزفول به واحد پیوند بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد و با اهدای اعضا ناجی جان سه نفر شد.

نظرات