اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مواجهه با نقش + داستان و عکس ها

0

“فیلم مواجهه″، فیلم ایرانی به کارگردانی رضا دادویی و تهیه کنندگی سعید الهی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و پلیسی ساخته شده است. فیلم مواجهه که برای اولین بار در همان سال اکران شد، در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران فیلم مواجهه با نقش ها و داستان بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مواجهه با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

فیلم “مواجهه” روایتگر حکایت گره گشایی و کشف راز یک پرونده کلاهبرداری و قتل است که با زندگی شخصی یک مامور نیروی انتظامی گره می خورد. این اثر تلویزیونی-سینمایی، مواجهه انسان‌ها با یکدیگر در موقعیت‌های مختلف را در قالب روایتی از برخورد یک مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی با یک پرونده کلاهبرداری و قتل به تصویر کشیده است.

خلاصه داستان فیلم مواجهه

رضا دادویی سال گذشته هم فیلم “چشم سوم” را برای این ایام ساخت که به روی آنتن رفت. نویسندگی این فیلم پلیسی را وحید رهجوی و رضا دادویی بر عهده داشته اند. در این فیلم که نیما حسندوست تدوین آن را انجام خواهد داد، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی تبار و الهه حسینی نیز به عنوان بازیگران اصلی فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

اسامی بازیگران فیلم مواجهه به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم مواجهه به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: رضا دادویی، تهیه کننده: سعید الهی، نویسندگان: رضا دادویی، وحید رهجوی، مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما حسندوست، صدابردار: علیرضا پاک نهاد، صداگذار: عرفان یزدی، مدیر چهره پردازی: علی اژدری، طراحی صحنه و لباس: امیر پناهی فر، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حامد مقدسی، بازیگران: سام دانشور، الهه افشاری، حمیدرضا فراهانی، محمدرضا میرحسینی، فرید آذر و … عکاس: امیر خرازی، منشی صحنه: رویا بابابیگی، جلوه های ویژه: رضا ترکمان، بدلکاری: امیرحسین خنجری،کارشناس انتظامی: سرهنگ روح الله روزبه، مدیر تولید: شهاب الدین حسین پور، مشاور رسانه ای: مصطفی بیات.

نظرات