اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دریایی ها به همراه نقش + داستان کامل و زمان پخش

0

“سریال دریایی ها”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی مسعود و مهران رسام و با بازی رضا عطاران است. این سریال محصول سال ۸۱ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. سریال دریایی ها که برای اولین بار در همان سال از شبکه تهران سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن شبکه ای فیلم مهر ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دریایی ها به همراه نقش + داستان کامل و زمان پخش

خلاصه داستان

سریال “دریایی ها” روایتگر ماجرای “اميد پرتو” افسر سوم يک کشتی است که پدرش را که کاپيتان کشتی بوده، سالها پيش از دست می دهد. اميد با مادرش در یک آپارتمان زندگی می کند. در طبقه دوم ساختمان “بهنام” با همسرش “مهتاب” زندگی می کنند. “رضا”، مهندس کشاورزی و “مهتاب” دانشجوی رشته نقاشی است. ساکن طبقه سوم يک پيرمرد تنها به نام “آجرلو” است.

مرجان شیرمحمدی بازیگر نقش مهتاب و رضا عطاران بازیگر نقش بهنام در سریال دریایی ها

عکس و بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر نقش مهتاب و رضا عطاران بازیگر نقش بهنام در سریال دریایی ها

وی افسر بازنشسته آگاهی و مردی بسيار کنجکاو است. ماجرای قصه از آنجا آغاز می شود که يک روز خواهر “بهنام” برای امتحان کنکور از شمال به تهران سفر می کند و با ديدن “اميد” به او علاقه مند می شود و اين عشق باعث به وجود آمدن ماجراهای طنز و ديدنی می شود.

 

اسامی بازیگران سریال دریایی ها به همراه نقش

پژمان بازغی بازیگر نقش امید در دریایی ها

اسامی بازیگران سریال دریایی ها به همراه نقش

عکس و بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر نقش آرزو در سریال دریایی ها

عکس و بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر نقش آرزو در سریال دریایی ها

دیگر عوامل

کارگردان: سیروس مقدم، تهیه کننده: مسعود و مهران رسام، طراح صحنه و لباس: هادی فدوی، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر تدارکات: مرتضی جوهری، عکاس: محمد فوقانی، تیتراژ: آناهیتا جواهرچی، منشی صحنه: رضا بختیاری، دستیاران کارگردان: افشین سنگ چاپ و سام ملایم وند، مدیرذ برنامه ریزی: الهام غفوری، ناظر کیفی: محمد جواد فولادی، موسیقی: محمدرضا چراغعلی، صدابردار صحنه: فرشید احمدی، مدیر تولید: سید مصطفی بنی هاشمی، تدوین: سعید سالار زهی، مدیر تصویربرداری: سعید کرانی، خواننده: علی لهراسبی، شعر: مسعود رسام.

 

زمان پخش از آی فیلم ۱۴۰۰

سریال «دریایی‌ها» هر روز ساعت ۱۶ پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

نظرات