تصاویر / مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری عزت الله مهرآوران با حضور همسر و پسرش

0

عکس و فیلم و تصاویر مراسم تشییع جنازه عزت الله مهرآوران با حضور همسر و پسرش و بازیگران و چهره های هنری و سینمایی امروز در قطعه هنرمندان و تصاویر کامل خاکسپاری عزت الله مهراوران را در ادامه از مجله حرف تازه ببینید.

تصاویر / مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری عزت الله مهرآوران با حضور همسر و پسرش

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری عزت الله مهرآوران

مراسم تشییع و تدفین زنده‌نام عزت‌الله مهرآوران روز دوشنبه (۱۹ مهر) درقطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد و تصاویر و عکس ها و فیلم های این مراسم بروزرسانی خواهد شد.

در حال بروزسانی….

عزت‌الله مهرآوران، کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون که از پنجم مهر، به سبب ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، شامگاه گذشته (جمعه ۱۶ مهر ماه) بعد از ۱۱ روز مبارزه با این بیماری، دار فانی را وداع گفت.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های عزت الله مهرآوران و همسرش

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری عزت الله مهرآوران

عکس تزیینی است

در همین ارتباط، نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسه هنرمندان پیشکسوت گفت: «مراسم تشییع و تدفین این بازیگر فقید، روز دوشنبه (۱۹ مهر) با حضور اعضای خانواده و تعدادی از دوستان و همکاران این هنرمند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ساعت ۱۱ صبح در قطعه هنرمندان و نام‌آوران بهشت زهرا انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل موسه هنرمندان پیشکسوت درباره دلیل فوت این هنرمند با وجود تلاش مستمر کادر درمان گفت: «ایست قلبی و عارضه ریوی به سبب کرونا به عنوان دلیل فوت این هنرمند از سوی کادر درمان اعلام شده است.»

طبق اعلام هژیر مهرآوران، پسر عزت الله مهرآوران مراسم تشییع پیکر این هنرمند روز دوشنبه ۱۹ مهر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

نظرات