بیوگرافی رامین طاهری کشتی گیر فرنگی کار و همسرش + عکس و اینستاگرام و مسابقات

0

بیوگرافی رامین طاهری کشتی گیر فرنگی کار +عکس خانواده و اینستاگرام رامین طاهری و ویکی پدیا رامین طاهری و تصاویر و زندگی شخصی او را در ادامه در مجله حرف تازه می بینید.

رامین طاهری (Ramin Taheri) کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی آقایان ایران است. به مناسبت حضور او در بازی های مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل رامین طاهری، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و پیوستنش به تیم ملی کشتی ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی رامین طاهری کشتی گیر ایرانی و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

 

بیوگرافی رامین طاهری

رامین طاهری، کشتی گیر فرنگی کار و ورزشکار تیم ملی کشتی آزاد ایران در ۱ آبان ۱۳۷۳ در ایذه استان خوزستان متولد شد.

 

فعالیت های ورزشی

طاهری شروع فعالیت ورزشی اش از سال۱۳۸۳در باشگاه کشتی شادروان “هومان رضایی ایذه” بود. او سپس ورزش کشتی را زیر نظر آقایان “لقمان رضایی” و “مصیب مرادی” شروع کرد و با توجه به علاقه و استعدادی که داشت خیلی زود سکو های استانی و کشوری و بین المللی را به دست آورد.

بیوگرافی رامین طاهری

او اولین با در قهرمانی آسیا در وزن ۷۱ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر کریشانکانت یاداو از هند را شکست داد. وی در دور دوم مقابل عظمت دامبیروف از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر ۶ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله رودینگ ژانگ از چین را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد و فینالیست شد. نماینده جوان کشورمان در دیدار فینال مقابل روسلان تساریف قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۴ از قرقیزستان با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری دست یافت و قهرمان شد. وی همچنین در قهرمانی آسیا ۲۰۱۶، در وزن ۸۰ کیلوگرم توانست با غلبه بر حریفانی از ژاپن قزاقستان و ویتنام به فینال رسید. طاهری در فینال نیز توانست پیروز میدان باشد و با شکست آیشان آیشه از چین نخستین طلای ایران را کسب کند.

زندگینامه رامین طاهری

طاهری در قهرمانی آسیا  ۲۰۱۷ نیز حضور داشت و در دیدار نهایی درمصاف با جیون هونگ کیم از کره جنوبی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد. او در قهرمانی ۲۰۱۹ و امسال نیز حضور افتخارامیزی داشت.

 

ازدواج و همسر

رامین مجرد است. او هنوز ازدواج نکرده است.

رامین طاهری و همسرش

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کشتی با نشانی * در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید رامین طاهری

عکس جدید رامین طاهری کشتی گیر

عکس جدید رامین طاهری کشتی گیر

عکس جدید رامین طاهری کشتی گیر

عکس جدید رامین طاهری کشتی گیر

عکس جدید رامین طاهری کشتی گیر

با ما همراه باشید.

نظرات