۳ کسب و کار خانگی با درآمد میلیونی روزانه!

0

امروزه بسیاری از افراد ترجیه می‌دهند از راه دور و در خانه کسب درامد داشته باشند. ولی کسب و کار های خانگی معمولا در مراحل اول با شکست مواجه می‌شوند. ما در اینجا ۳ گروه از کسب وکارهای خانگی پردرآمد را معرفی می‌کنیم. این مشاغل درصورتی که به صورت جدی ومنظم ادامه داده شوند، درآمدهای چند ده میلیونی خواهند داشت. این مشاغل هم برای بانوان خانه‌دار و هم برای آقایان باتوجه به مهارت‌های هر فرد مناسب خواهند بود. اگر به دنبال ایده برای راه اندازی کسب و کار خانگی پردرامد هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

۱- صنایع دستی

صنایع دستی فراتر از چیزی است که اکثر ما می‌شناسیم. تقریباً هر وسیله‌ای که به کمک دست و هنرمندانه ساخته شود صنایع دستی محصوب می‌شود. این وسایل ممکن است گلدوزی، خیاطی، بافتنی،صنایع چرم، ‌عروسک سازی، نقاشی، کار با رزین و … باشد.  تنوع فعالیت در این حوزه بسیار زیاد است. از آنجایی که این مشاغل نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارند، قیمت و ارزش بیشتری هم دارند به همین دلیل این حوزه تقریباً پردآمدترین کسب کار خانگی محسوب می‌شود.

به طور مثال اگر می‌خواهید در حوزه عروسکسازی شروع به فعالیت کنید، می‌توانید هر یک از انواع عروسک دستساز مثل عروسک روسی، پارچه‌ای، بافتنی و یا اسباب‌بازی‌‌هایی خلاقانه با مواد اولیه و طراحی جدیدتری تولید کنید و از طریق شبکه‌های مجازی یا از طریق وبسایت‌هایی مثل دیجی کالا، چیچیلاس، باسلام و… به راحتی آن‌ها را به فروش برسانید. بازخوردهایی که در فضای مجازی دریافت می‌کنید، مسیر درست راه را به شما نشان می‌دهند و باعث پیشرفت و رونق کسب و کار شما می‌شوند. نکته مهم اینجاست که نباید از فعالیت دست بکشید. ناامید نشوید و سعی کنید هربار محصولات خود را ارتقا بدهید.

کسب و کار خانگی

۲-تولید مواد غذایی

از آنجایی که غذا و خوراکی جزو نیازهای اولیه هر انسان است، تنوع و وسعت این حوزه هم بسیار زیاد است. شما می‌توانید در منزل انواع غذاها و دسرهای سنتی و مدرن را طبخ و عرضه کنید. وقتی تعداد سفارشات شما بیشتر شود هزینه های اولیه هم به راحتی پوشش داده می ‌شود و سود زیادی هم دارد. اگر مایل به طبخ غذا نیستید، می‌توانید مواد اولیه آن را عرضه کنید. به طور مثال اگر شرایط تهیه لبنیات سنتی را دارید، دست به کار شوید و برند اختصاصی خودتان را راه بیاندازید. تولید میوه‌های خشک، سبزی خشک و تولید انواع ادویه جات هم از مشاغل کاربردی و درآمدزا است. نقش خلاقیت در تولید مواد غذایی و خوراکی های جدید و حتی شیوه های نوین بسته بندی به مقدار زیادی در فروش محصولات بسیار مهم است. شما می‌توانید محصولات خود را از روش‌های سنتی به کمک مغازه دار‌ها و رستوران‌ها به فروش برسانید و یا به صورت گسترده‌تر در فضای مجازی فعالیت کنید.

کسب و کار خانگی

۳- تبدیل کسب و کارهای سنتی به مجازی

اگر جزو کسانی هستید که کسب و کاری را به صورت سنتی اداره می‌کنید، امروز وقت آن رسیده است که تحول مثبتی در روند کاری خود ایجاد کنید. شما می‌توانید هر محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنید را در فضای مجازی به صورت عکس و ویدئو از محصول به نمایش بگذارید. امروزه خریدهای اینترنتی طرفداران بیشتری پیدا کرده است و این فرصتی برای پیشرفت مشاغل باسابقه است.

ممکن است تا به امروز کسب و کاری را شروع نکرده باشید. در اینصورت به صرفه ترین نوع فروش محصول، روش های مجازی است. به طور مثال اگر تصمیم دارید یک فروشگاه عروسک در فضای مجازی راه بیاندازید، می‌توانید با خرید چند محصول پرطرفدار و عکسبرداری از آن‌ها کار خود را آغاز کنید. می‌توانید ‌محصولات خود را در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و… به نمایش بگذارید. حتی می‌توانید خرید عمده عروسک را هم به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر عمده فروشی مثل فروشگاه عروسک چیچیلاس انجام بدهید.  برای هر کسب و کاری از فروش لباس گرفته تا فروش لوازم تخصصی و حرفه‌ای می‌توانید از فضای مجازی به عنوان یک سکوی پرش استفاده کنید.

کسب و کار خانگی

 

سخن پایانی

باید به یاد داشته باشیم که مهمترین نکته برای شروع کسب و کار خانگی خلاقیت، پشتکار و استفاده از فرصت‌های کوچک و بزرگ است. فرقی نمی‌کند در حوزه پخت و پز غذای سنتی فعالیت می‌کنید یا محصولاتی مثل عروسک و اسباب بازی تولید می‌کنید؛ خلاقیت در هرکاری می‌تواند شما را در بین رقبایتان منحصر به فرد کند. کسب و کارهای کوچک برای یپیشرفت کردن نیاز به زمان و پشتکار دارند ولی در نهایت ممکن است بسیار قوی تر رقبای بزرگ خود عمل کنند. امیدواریم در موارد ذکر شده بتوانید ایده مناسب کسب و کار خود را کشف کنید.

نظرات