بیوگرافی هژیر مهرآوران پسر عزت‌ الله مهرآوران + عکس های خانوادگی و آثار شغلی

0

بیوگرافی هژیر مهرآوران پسر عزت‌ الله مهرآوران + عکس های خانوادگی و آثار شغلی

بیوگرافی و شغل و عکس و اینستاگرام هژیر مهرآوران پسر عزت‌ الله مهرآوران بازیگر +‌عکس های خانوادگی و همسر وی و ماجرای ورود به موسیقی و خوانندگی و تحصیلات و سن و اطلاعات شخصی هژیرمهراوران در ویکی پدیا او در ادامه در مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی هژیر مهرآوران پسر عزت‌ الله مهرآوران + عکس های خانوادگی و آثار شغلی و اینستاگرام و همسر هژیر مهراوران خواننده

 

بیوگرافی هژیر مهرآوران

هژیر مهرآوران, خواننده و موزیسین در سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او پسر عزت الله مهرآوران بازیگر فیلم و سریال های ایرانی است. گفتنی است او تک فرزند است و پدرش از بازیگران ایرانی است.

ازدواج و همسر

ایشان فعلا ازدواج نکرده و مجرد است

زندگینامه هژیر مهرآوران

فعالیت های هنری

هژیر مهرآوران یکی از خوانندگان موسیقی کلاسیک است که دوره های موسیقی را در ایتالیا گذرانده است. در حال حاضر‌ پدرش به دلیل ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری است.

 

از سال ۱۳۸۳ بطور حرفه ای در رشته آواز کلاسیک با عضویت در گروه آوازی مسایا زیر نظر هانیبال یوسف فعالیت خود را شروع کرد و پس از مدتی با گروه آوازی Lyrica با رهبری علی شهرآشوب همکاری کرد.

بیوگرافی هژیر مهرآوران پسر عزت‌ الله مهرآوران + عکس های خانوادگی و آثار شغلی

او مدتی برای یادگیری و آموختن خوانندگی کلاسیک و اپرا در کنسرواتوار Luiggi Cherubini واقع در شهر فلورانس ایتالیا، راهی کشور ایتالیا شد و چند سال از وطن دور ماند.

وخامت حال پدرش

نام هژیر مهرآوران بعد از بیماری کرونا عزت الله مهراوران بازیگر پیشکسوت بر سر زبان ها افتاد و او مرتب از حال پدرش برای مردم اطلاع رسانی میکرد.

هژیر در حال حاضر در ایران زندگی میکند و در کنار پدر و مادرش است.

هژیر مهراوران پسر عزت الله مهرآوران کیست

عزت الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان می باشد که سال‌ها در عرصه بازیگری فعالیت داشته و اوج شهرت او برای بازی در سریال لیسانسه ها بود که نقش پدر حبیب را برعهده داشت

اخرین بازی او در سریال زن زندگی و مرد زندگی در کنار بازیگران مطرح بود که در حال پخش از شبکه پنج می باشد.

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این خواننده موسیقی کلاسیک قهرمان کشتی با نشانی… در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

عکس های جدید هژیر مهرآوران

اینستاگرام هژیر مهرآوران پسر عزت الله مهرآوران

عکس های جدید هژیر مهرآوران

عکس های جدید هژیر مهرآوران

عکس های هژیر مهرآوران و پدرش عزت الله مهرآوران

نظرات