داور زن مسابقات کشتی جهانی نروژ کیست؟ + بیوگرافی و سوابق داوری

1

داور زن مسابقات کشتی جهانی نروژ کیست +عکسها و بیوگرافی و اینستاگرام اصلی داور مسابقه علیرضا سرلک و اسم و سوابق داوری وی در مسابقات کشتی را در این صفحه می بینید.

داور زن مسابقات کشتی جهانی نروژ کیست؟ + بیوگرافی و سوابق داوری

بیوگرافی داور زن مسابقات کشتی جهانی نروژ کیست؟

به تازگی حضور داور زن در مسابقات کشتی جهانی در نروژ خبرساز شده و به خبر روز تبدیل شده است . در مبارزه علیرضا سرلک کشتی گیر آزادکار ایرانی و توماس دیلمان، یک داور زن حضور داشت که توجه رسانه ها جلب کرده و نکته مهم اینکه داوری خوب و مسلط او بیشتر جلب توجه کرده است و کاربران علاقه مند هستند تا اسم و بیوگرافی داور زن مسابقه علیرضا سرلک را با سوابق داروی بدانند.

از این خانم داور کشتی، اطلاعات زیادی در دست نیست .

گفتنی است که مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۱ در نروژ در دو رشته آزاد و فرنگی از ۱۰ مهر تا ۱۸ مهر برگزار شد که ایران در این مسابقات به مقام سوم و روسیه توانست مقام اول و آمریکا مقام دوم  را کسب کند

اسم داور زن مسابقه علیرضا سرلک در کشتی جهانی نروژ

همچنین ببینید: بیوگرافی گلاره ناظمی داور فوتسال و همسرش و زندگی شخصی

رقابت‌های کشتی آزاد رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ طی روزهای ۱۰ لغایت ۱۳ مهرماه در شهر اسلو نروژ و فرنگی از ۱۵ تا ۱۸ مهر برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال دست یافت.

1 دیدگاه در “داور زن مسابقات کشتی جهانی نروژ کیست؟ + بیوگرافی و سوابق داوری

  1. alireza گفت:

    kristina ness

نظرات