عکس پروفایل حمایت از تیم ملی در جام جهانی

0

عکس پروفایل حمایت از تیم ملی در جام جهانی

عکس پروفایل تیم ملی : همه در جریانید که ایران در گروه خود با پرتغال ، اسپانیا و مراکش هم گروه شده است و بازیهای سختی با این سه تیم خواهد داشت و همه مان امیدواریم تا در این بازیها تیم ملی کشورمان سربلند از روسیه برگردد .

ایران در سومین دیدار جام جهانی فوتبال روسیه در ۱۵ ژوئن ( ۲۵ خرداد ۹۷ ) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان میرود .
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود و در نهایت ایران در سومین بازی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

همه مردم عزیز ایران امیدوارند تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸ بازیهای قابل قبولی از خودش به نمایش بگذارد. و در این بازیها برد و باخت مهم نیست فقط بازی خوب و به یاد مدنی مهم میباشد.

برای اینکه ما هم بتوانیم نقشی در این کار داشته باشیم و به اصطلاح یار دوازدهم تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم حداقل با قرار دادن عکس های تبلیغاتی تیم ملی کشورمان بر روی پروفایلمان در تلگرام و اینستاگرام از آنها حمایت کنیم و دلگرمی بدهیم. بدین منظور عکس نوشته های زیبا تیم ملی فوتبال کشورمان را در این مطلب گلچین کرده ایم تا شما دوستان با استفاده از آنها حمایت خود را اعلام کنید. لطفا ملاحظه بفرمایید:

عکس پروفایل تیم ملی

حامی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستم.

عکس پروفایل تیم ملی

عکس پروفایل تیم ملی فوتبال ایران

پرچم تیم ملی فوتبال ایران

عکس پروفایل تیم ملی

نشان تیم ملی فوتبال ایران در روسیه

عکس پروفایل تیم ملی

عکس بازیکنان تیم ملی

عکس پروفایل تیم ملی

عکس پروفایل حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در روسیه ۲۰۱۸

عکس پروفایل تیم ملی

عکس نوشته جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

عکس پروفایل تیم ملی

بازیهای تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

     عکس پروفایل تیم ملی

ما همه یار دوازدهم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستیم.

نظرات