بیوگرافی جاستین تورنتون بوکسور از شروع MMA تا درگذشت + عکس ها و سوابق

0

بیوگرافی و سوابق و افتخارات ورزشی جاستین تورنتون بوکسور آمریکایی + علت درگذشت در حین مسابقه و علت درگذشت جاستین تورنتون بوکسور آمریکایی و جاستین تورنتون بوکسور آمریکایی، جاستین تورنتون MMA بوکسور و از ورزشکاران ام ام ای و مبارزات رزمی متولد ۱۹۸۲ در آمریکا در حین مسابقه روز ۴ اکتبر ۲۰۲۱ بر اثر ضربه سنگین حریف درگذشت. در ادامه بیوگرافی جاستین تورنتون رزمی کار MMA از شروع هنرهای رزومی تا مرگ در مسابقه به همراه سوابق ورزشی و پیج اینستاگرام و عکس درگذشت وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی جاستین تورنتون بوکسور از شروع MMA تا درگذشت + عکس ها و سوابق ورزشی و اینستاگرام و فیلم درگذشت

بیوگرافی جاستین تورنتون

جاستین تورنتون رزمی کار متولد ۱۲ جولای ۱۹۸۲ در می سی سی پی آمریکا دارای قد ۱٫۸۵ سانتی متر بود. او در ۴ اکتبر ۲۰۲۱ در حین مسابقات ام ام ای روی بر اثر ضربه سنیگن حریف روی رینگ مسابقه جان خود را از دست داد.

 

سوابق ورزشی

تورنتون یکی از ورزشکاران رزمی کار ترکیبی بود که تاکنون با چهره های معروف و بزرگ مبارزه کرده و موفقیت ها زیادی را کسب کرده بود. اخرین مبارزه او با لون کلکلر بود که تنها ۱۹ ثانیه دوام اورد و سپس با ضربه سنگین او به فک ناک اوت شد و روی زمین افتاد.

تورنتون را با برانکارد از رینگ بیرون آوردند و پس از یک هفته بستری شدن در بیمارستان و قطع نخاع و فلج شدن، در نهایت ۴ اکتبر ۲۰۲۱ درگذشت

تورنتون در بخش سنگین وزن در ۹۷ کیلوگرم شرکت کرد و در MMA شش پیروزی و ۱۸ شکست داشته است و در نهایت به دلیل شدت جراحات وارد شده درگذشت.

بیوگرافی جاستین تورنتون بوکسور از شروع MMA تا درگذشت + عکس ها و سوابق ورزشی و اینستاگرام و فیلم درگذشت

علت فوت و درگذشت

تورنتون تنها ۱۹ ثانیه در رینگ دوام آورد و بعد از ناک اوت با صورت اول زمین خورد و مجبور به برون آرودن او از رینگ شدند. اما بعدا در صفحه شخصی او در فیس بوک فاش کرد که جاستین به دلیل آسیب نخاعی در بیمارستان بستری است. گزارش ها مدعی بودند که تورنتون تا حدی فلج شده است. یک صفحه GoFundMe برای تورنتون راه اندازی شد زیرا گزارش شد که او برای تنفس نیاز به دستگاه تنفس دارد. این بوکسور پیشکسوت رزمی ۴ اکتبر ۲۰۲۱ درگذشت.

 

نظرات