علت دقیق قطعی و اختلال واتساپ و اینستاگرام و فیس بوک امشب ۱۳ مهر ۱۴۰۰

1

علت دقیق اختلال واتساپ و اینستاگرام و فیس بوک امشب ۱۳ مهر ۱۴۰۰

قطعی و اختلال واتس اپ اینستاگرام و فیس بوک امشب ۱۳ مهر ۱۴۰۰ : از دقایقی پیش امشب دوشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ دسترسی به واتساپ، اینستاگرام و فیس بوک برای کاربران امکان پذیر نیست و سرورهای فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در بسیاری از نقاط جهان دچار اختلال شده است.

علت دقیق قطعی و اختلال واتساپ اینستاگرام و فیس بوک امشب 13 مهر 1400

از دقایقی قبل سرورهای فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در بسیاری از نقاط جهان دچار اختلال شده است.

براساس گزارش رسانه‌های مختلف و کاربران توئیتر، شبکه‌های اجتماعی زیرمجموعه فیس بوک یا به عبارتی واتس اپ، اینستاگرام و فیس بوک مسنجر در سراسر جهان دچار اختلال شده اند اما هنوز جزییات بیشتری در مورد چرایی آن منتشر نشده است.

گوگل، توئیتر و آمازون هم با اختلالاتی مواجه شده‌‎اند

سرورهای فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در بسیاری از نقاط جهان دچار اختلال شده است .رویترز: هکر ۱۳ ساله چینی به نام سون جیسو باعث توقف خدمات فیسبوک و واتس اپ و اینستاگرام شده است.

خبرگزاری ها این مشکل را جهانی اعلام کرده‌اند و هنوز جزییات بیشتری وجود ندارد.

فیس وک اینستاگرام و واتس اپ دوشنبه شب به وقت تهران در برخی از نقاط جهان از کار افتاد. فیسبوک و واتس اپ اعلام کرده‌اند که از این مشکل اطلاع دارند و در حال رفع مشکل هستند.

اطلاعیه واتس اپ:

ما می دانیم که برخی از افراد در حال حاضر با واتس‌اپ مشکل دارند. در تلاش هستیم تا همه چیز به حالت عادی برگردد و در اسرع وقت با به روز رسانی مشکل را برطرف می‌کنیم. از صبوری شما تشکر می کنیم!

طبق اطلاعات سرویس NetBlocks، قطعی یک ساعته فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ تا الان بیش از ١۶٠ میلیون دلار به اقتصاد جهانی ضربه زده است

1 دیدگاه در “علت دقیق قطعی و اختلال واتساپ و اینستاگرام و فیس بوک امشب ۱۳ مهر ۱۴۰۰

  1. زهره گفت:

    این قطع شدنه خیلیییی اساسیه حالا حالاها وصل نمیشه

نظرات