مدل آشپزخانه شیک و جدید ۲۰۲۲ با ایده های جذاب

0

“ مدل آشپزخانه شیک و جدید ۲۰۲۲ “، در زندگی آپارتمان نشینی امروزی، امکان بزرگ و دلباز بودن آشپزخانه برای همگان میسر نیست و باید سعی کنیم این مشکل را با چیدمان مناسب حل کرده و از زمان سپری شده در آشپزخانه لذت ببریم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل آشپزخانه شیک و جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. امروزه انواع چراغ ‌های مدرن و شیک را که بیشتر از جنس ال ای دی هستند و مصرف کمی دارند، می‌ توان در دکوراسیون و نورپردازی استفاده کرد و از روشنایی آن لذت برد.

مدل آشپزخانه شیک و جدید ۲۰۲۲ جدید

قفسه ‌های مدرن امروزه در نوع چیدمان آشپزخانه تاثیر بسزایی دارند و در برخی مواقع به جای کابینت‌ ها نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند. البته اگر لوازم زیادی دارید یا فضای آشپزخانه‌ تان کوچک باشد، بهتر است از این شلف‌ ها کمتر استفاده کنید، چون کابینت‌ ها فضای بیشتری برای ظروف دارند. استفاده از گل و گیاه در خانه و حتی آشپرخانه می‌تواند باعث ایجاد حس شادابی شود، به خصوص که امروزه گل‌ ها و گیاهان تزئینی و مینیاتوری وجود دارند که می‌ توانیم در دکوراسیون و در فضاهای کوچک موجود استفاده کرده و زیبایی را به آشپزخانه‌ اهدا کنیم.

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید ۱۴۰۰

در آشپزخانه‌ های کوچک سعی کنید کمتر از این وسیله استفاده کرده یا از نوع کوچک ‌تر و یا اگر می‌ توانید از آن صرف نظر کنید تا فضای آشپزخانه اشغال نشود. در برخی از طرح‌ های جدید از کابینت‌ های کشویی که قابلیت تبدیل شدن به میز را دارند استفاده می‌ شود که برای آشپزخانه ‌های کوچک بسیار کاربردی و مدرن هستند.

مدل آشپزخانه بدون اپن جدید

جدیدترین مدل ویترین آشپزخانه

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

اشپزخانه شیک و لاکچری

مدل کابینت آشپزخانه ۱۴۰۰

مدل کابینت ام دی اف برای آشپزخانه کوچک

جدیدترین مدل اپن آشپزخانه ۲۰۲۲

مدل آشپزخانه دو طرف اپن

 

 

نظرات