مدل پرده های جدید که برای نوروز سال ۱۴۰۱ مد شده است!

1

“ مدل پرده های جدید ۲۰۲۲ “، یکی از محبوب ترینانواع پارچه پرده ای، حریر و تور است. این نوع پارچه پرده، برای پذیرایی بسیار شیک و جذاب است. در حین انتخاب رنگ، به میزان نورگیر بودن منزل خود توجه کنید. حین انتخاب بهترین رنگ، به طرح روی پارچه هم دقت داشته باشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل پرده های جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. در صورتی که به دنبال انواع پرده های جدید پذیرایی ساده می گردید به سراغ پارچه پرده حریر و تور بروید.

مدل پرده های جدید ۲۰۲۲ جدید

زمانی که برای خرید پرده، راهی بازار می‌شوید، حتما این نکته را ذکر کنیدکه عرض پرده را ۳متر بیشتر از عرض پنجره درنظر بگیرند. پرده را حریر به رنگ روشن و دکور را پارچه‌ای ضخیم با رنگ‌شاد یا طرح‌دار استفاده کنید؛ در این حالت نمایی زیبا ایجاد می‌کنید. انتخاب پارچه مناسب از میانانواع پارچه پرده ایموجود در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در هنگام خرید پارچه پرده ای به جنس، نوع، مدل، رنگ، قیمت و … حتما توجه داشته باشید.

جدیدترین پارچه های پردهای ۱۴۰۰

بافت و جنس پارچه‌ای که برای پرده انتخاب می‌کنید، بسیار اهمیت دارد. باید سعی کنید متناسب با محیطی که در آن زندگی می‌کنید، جنس پارچه را انتخاب کنید تا بر روی دکوراسیون فضا تاثیر داشته باشد. اگر فضای خانه‌ کوچک است، از پرده با رنگ‌ روشن استفاده کنید و اگر می‌خواهید تغییر چشم‌گیری در فضا ایجاد کنید، بین رنگ پرده و مبلمان تضاد ایجاد کنید

مدل پردهای جدید پذیرایی ۲۰۲۲ یک طرفه

مدل پردهای کوتاه جدید پذیرایی

پردهای مدل جدید افغانی

عکس مدل پردهای جدید پذیرایی پانچ

مدل پردهای جدید پذیرایی ۲۰۲۲ اینستاگرام

پردهای ساده و شیک پذیرایی جدید

قیمت مدل پردهای جدید پذیرایی ۲۰۲۲

قیمت پردهای جدید پذیرایی دیجی کالا

 

 

 

1 دیدگاه در “مدل پرده های جدید که برای نوروز سال ۱۴۰۱ مد شده است!

  1. فاطمه گفت:

    مدل های قشنگی گذاشتین
    من کلا پرده خیلی دوست دارم و توی فکر اینم که بعنوان هنرآموز آموزش دوخت پرده رو یاد بگیرم
    و انشالله بتونم فعالیت کنم

نظرات