مدل طراحی ناخن رنگارنگ ۲۰۲۲ دخترانه و زنانه زیبا و جدید

0

“ مدل طراحی ناخن رنگارنگ ۲۰۲۲ “، برای انتخاب رنگ لاک مناسب عواملی همچون لباس شما، رنگ پوستتان و حتی شکل دستانتان در این انتخاب دخیل هستند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل طراحی ناخن رنـگارنـگ ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. رای پوستهای تیره هم رنگهای جیغ مثل قرمز و آبی توصیه می شود. لاک مشکی هم برای این پوست ها مناسب است.

مدل طراحی ناخن رنگارنگ ۲۰۲۲ جدید

بیشتر رنگهای به پوستهای روشن میاد و برای انتخاب رنگ مناسب، آزادی عمل بیشتری دارید. ولی به طور کلی رنگهایی مثل بنفش، صورتی ملایم و یا قرمز، روی پوست شما جلوه عالی دارد. اگر پوستی با رنگ روشن متوسط دارید، بهتره از لاکهای براق استفاده کنید که جلوه پوست دست شما را چند برابر می کند. برای پوست شما لاک هایی با رنگ آبی تیره، بنفش و صورتی براق بسیار زیبا است. رنگ مشکی و شکلاتی برای ناخن هایی که پوست دستشون گندمی هست خیلی زیبا می شود. و بهتره از رنگهای کمرنگ مثل صورتی های خیلی ملایم استفاده نکنید.

طراحی ناخن رنگی جدید ۱۴۰۰

بهتر است رنگ لاک ناخن خود را بر مبنای ترکیب رنگی از لباس و لوازم همراهتان مانند کیف و عینک آفتابی و ساعت مچی تان است که رنگشان را باهم ست می کنید، انتخاب کنید و سعی کنید با غریزه تان این انتخاب را انجام دهید. تابستان زمان خوبی برای رنگ‌های هات است، رنگ‌های روشن و جسورانه و لاک های نئونی. برای پاییز هم، برنزی، طلایی، قرمز، حنایی و برخی از رنگ‌های خنثی با شکوه جلوه می کنند.

اگر از رنگ خسته کننده و کلاسیک ناخن های خود دلزده شده اید و قصد دارید چیزی جالب و هیجان انگیز را تجربه کنید، این گفتار امروز لوکس تهران را به خوبی مطالعه کنید که شما را با ۳۰ طرح دلپذیر و جوان پسند طراحی ناخن شیک و رنگارنگ آشنا می کند. این ۳۰ شکل، تقریبا پاسخگوی هر نوع سلیقه بانوان مشکل پسند است که می تواند با حال و هوای طراحی استایل ان ها هماهنگ باشد. سعی کردیم روش طراحی ناخن را در هر قسمت به زبان ساده توضیح بدهیم که شما بتوانید این روش ها را با کم ترین وسایل در منزل هم انجام داده و از صرف هزینه های زیاد برای مراجعه به مزون ها و آرایشگاه ها بی نیاز شوید.

 

ناخن رنـگارنـگ دخترانه

طرح ناخن تابستانی ۲۰۲۲ دخترانه

کاشت ناخن رنـگارنـگ

ناخن رنگی رنگی تابستانی

طراحی ناخن رنگی جدید

ناخن رنگی پاستلی

طرح ناخن تابستانی ۲۰۲۲

طرح ناخن جدید

 

 

نظرات