تاریخ و ساعت مسابقه کشتی حسن یزدانی در مسابقات جهانی نروژ ۲۰۲۱

0

زمان و ساعت مسابقه کشتی حسن یزدانی در مسابقات جهانی نروژ ۲۰۲۱

برنامه و زمان مسابقه کشتی حسن یزدانی در مسابقات جهانی نروژ ۲۰۲۱ بعد از صعود به نیمه نهایی و نهایی و فینال و ساعت مسابقه کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور در نروژ ۲۰۲۱ را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

تاریخ و ساعت مسابقه کشتی حسن یزدانی در مسابقات جهانی نروژ 2021

حسن یزدانی انتقام المپیک توکیو را از تیلور گرفت

حسن یزدانی کشتی‌گیر ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی نروژ با برتری مقابل تیلور طلا گرفت.

یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتهان راموس از پورتوریکو قرار گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله در سرشاخ به آرتور نایفونوف از روسیه دارنده مدال برنز المپیک پیروز و فینالیست شد.

بولدوزر ایرانی در دیدار با دیوید تیلور (جادوگر) در چهارمین تقابل با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد تا هم انتقام المپیک را بگیرد و هم‌ نخستین طلای کاروان را کسب کند.

مسابقه کشتی حسن یزدانی در دور اول مسابقات جهانی کشتی نروژ شنبه ۱۰ مهر با پیروزی تمام شد

آخرین تصویری که از حسن یزدانی روی تشک در ذهن علاقه مندان به کشتی در ایران باقی مانده بود، اشک های او بعد از شکست به تیلور در فینال المپیک توکیو بود.

حسن یزدانی در اولین روز مسابلات جهانی کشتی آزاد در نروژ روی تشک رفت و بعد از استراحت در دور اول، در دور بعدی مقابل به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان رفت و بعد از کسب دو امتیاز اول، یزدانی در خاک حریف نشست، اما با اجرای فنون مختلف از حریف ۱۰ امتیاز دیگر گرفت تا در نهایت ۱۲ بر ۲ برنده کشتی شد

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اتهان راموس از پورتوریکو می رود و حسن باید مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه می رود؛ کشتی گیری که در نیمه نهایی المپیک ۷ بر یک او را شکست داده بود.

یزدانی بعد از اینکه در المپیک ۲۰۲۰ مغلوب دیوید تیلور شد خیلی زود تمرینات خود را برای قهرمانی جهان شروع کرد تا یک بار دیگر در اسلو شانس خود را برای غلبه بر کشتی گیر امریکایی امتحان کنند. خیلی ها معتقد هستند که این بار نوبت یزدانی است که برنده دوئل بزرگ ۸۶ کیلوگرم شود.

وی به عنوان یکی از پر افتخارترین کشتی گیران حاضر در اسلو ۲۰۲۱ با دو کشتی زیبا و قدرتمندانه راهی نیمه نهایی شد.

یزدانی و دیوید تیلور در نروژ

در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد تمام نگاهها به حسن یزدانی و دیوید تیلور است؛ دو کشتی گیری که به احتمال فراوان فردا شب فینال این وزن را برگزار می کنند.

یزدانی امروز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

اما در سوی دیگر جدول دیوید تیلور هم توانست بعد از استراحت در دور اول، دو مبارزه را با قدرت و اقتدار پشت سر بگذارد. او ابتدا بوریس ماکوئف از اسلواکی را ۱۱ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز برابر کشتی گیری از فرانسه قرار گرفت. تیلور این مبارزه را هم در حالی که ۸ بر صفر پیش بود، با ضربه فنی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

نظرات