بیوگرافی و سوابق محسن افشارچی استاندار زنجان + زندگی شخصی با عکس

1

بیوگرافی و سوابق محسن افشارچی استاندار زنجان + زندگی شخصی با عکس

بیوگرافی محسن افشارچی استاندار زنجان و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی با عکس ها و سوابق اجرایی و مدیریتی از تدریس تا استانداری زنجان و خانواده و مدرک تحصیلی وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق محسن افشارچی استاندار زنجان + زندگی شخصی با عکس

بیوگرافی محسن افشارچی

محسن افشارچی متولد سال ۱۳۴۹ در شهر زنجان است که سابقه ریاست دانشگاه زنجان را بر عهده داشته است.

مدرک تحصیلی

افشارچی دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی از دانشگاه کلگری کانادا، کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی مهندسی کامپیوتر – سخت افزار از دانشگاه اصفهان است.

محسن افشارچی استاندار زنجان کیست

۵ مهر ۱۴۰۰ در جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، اعضای دولت به آقایان فرهاد زیویار، محمد هادی ایمانیه و محسن افشارچی به ترتیب به عنوان استانداران منتخب استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد دادند.

وی دومین استاندار بومی زنجان می باشد. پیش از وی جمشید انصاری سابقه استانداری زنجان را داشته است.

بیوگرافی و سوابق محسن افشارچی استاندار زنجان + زندگی شخصی با عکس

سوابق و فعالیت ها

از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی ایشان ،ریاست دانشگاه زنجان (۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳) و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹) و … می باشد

ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زنجان و فعالیت در ستادهای آیت‌الله رئیسی و سعید جلیلی را در کارنامه کاری خود دارد و همچنین در انتخابات اخیر مجلس، افشارچی رئیس ستاد مصطفی طاهری نماینده فعلی زنجان و طارم را عهده‌دار بود.

عکس های محسن افشارچی استاندار زنجان

افشارچی ویژگی جوان بودن، انقلابی و تعهد به کار کارشناسی و تخصصی را دارد. وی دومین استاندار بومی زنجان که تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان امیرکبیر زنجان یکی از دبیرستان های معروف و بزرگ شهر زنجان به اتمام رسانده است، پیش از وی نیز جمشید انصاری دبیر دبیرستان امیرکبیر سابقه استانداری زنجان (۱۳۹۲-۱۳۹۵) را داشته است.

محسن افشارچی

فتح الله حقیقی، اسداله امیری (۱۳۹۵-۱۳۹۷)، جمشید انصاری (۱۳۹۲-۱۳۹۵)؛ محمد رئوفی نژاد (۱۳۸۷-۱۳۹۲)، قوام نوذری (۱۳۸۷-۱۳۹۲)، جعفر رحمان زاده، مسعود سلطانی فر، سید سجاد کاظمی، اسداله رازانی، محمود شریفیان، سید جعفر موسوی، نصرت اله شادنوش، سید محمد جهرمی، علی اصغر سامت استانداران پیشین زنجان بوده اند.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق محسن افشارچی استاندار زنجان + زندگی شخصی با عکس

  1. حسین رسام گفت:

    سلام استاندار عزیز جناب آقای دکتر محسن افشارچی منتظرم ایشاالله ریس جمهور بشی سیاست مملکت داری ایشاالله

نظرات