فیلم درگیری و کتک کاری خونین در فوتبال تبریز ۷ مجروح و یک نابینا +عکس

0

ماجرای درگیری و کتک کاری خونین در فوتبال تبریز ۷ مجروح و یک نابینا +عکس

درگیری و دعوا و کتک کاری خونین در فوتبال تبریز تیمهای ارس تجارت تبریز با باران اسپورت مرند ۷ مجروح و یک نابینا برجای گذاشت علت دعوا و کتک کاری هنوز مشخص نیست

فیلم درگیری و کتک کاری خونین در فوتبال تبریز 7 مجروح و یک نابینا +عکس

خبر ورزشی نوشت: در جریان بازی دو تیم ارس تجارت تبریز با باران اسپورت مرند در لیگ استان آذربایجان شرقی، هواداران تیم باران اسپورت مرند به زمین بازی هجوم آوردند و بازیکنان تیم ارس را با چاقو و قمه زخمی کردند.

فیلم درگیری و کتک کاری خونین در فوتبال تبریز 7 مجروح و یک نابینا +عکس

خبرورزشی: دیروز (سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰) دیدار برگشت دو تیم ارس تجارت تبریز با باران اسپورت مرند از نیمه نهایی لیگ استان آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی برگزار شد. این بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم ارس تجارت تبریز جریان داشت که در دقیقه ۸۰ هواداران تیم باران اسپورت مرند به زمین بازی هجوم آورده و با سلاح سرد (چاقو و قمه) به بازیکنان ارس تجارت حمله ور شدند.

در این رویداد تلخ ۷ نفر زخمی شدند و مجروحان به بیمارستان کوه کمری واقع در شهر مرند انتقال یافتند. خوشبختانه گویا ۴ نفر از این افراد سرپایی درمان شدند اما سه نفر دیگر به بیمارستان مجهز امام رضا در شهر تبریز منتقل شدند. خبر بسیار تلخ و تاسف آور دیگر هم اینکه یکی از بازیکنان ارس تجارت کاملا بینایی‌اش را از دست داده و او هم با مجروحین به بیمارستان انتفال یافته است.

 

نظرات